• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Criptic

  • Membru din 15.12.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 9 in total
  • Loeb e 'Dumnezeul' raliurilor, sigur va face o impresie tare buna!
    Loeb: "Toată lumea se aşteaptă să câştig cursa de la Pikes Peak"
  • Cere si ti se va da... daca optiunea de culoare ar fi costat numai 5000E nici nu mai sarea in ochii fitosilor si incultilor din statele detinatoare de petrol. Asa nici nu cred ca vor fi prea multe modele in zona aceea cu o culoare normala, iar un adevarat fan Porsche va putea doar sa saliveze la macheta 1:43, daca si-o va permite pana si pe aceasta. I rest my case!
    Noul Porsche 918 Spyder va avea printre opţionale o nuanţă de 50.000 de euro
  • pe langa revoluţionarul motor rotativ care a fost eliminat din cauza marii prostii care se numeşte poluare...chestie de marketing pură şi bună doar pt taxare! Alt motor foarte interesant este cel în doi timpi care tot din acelaşi motiv a fost scos chiar din competiţiile sportive. Din păcate şi cele în 4 timpi urmează aceeaşi soarta mai devreme sau mai târziu împreună cu cele diesel. O să rămânem să mergem cu electricele şi ne vom uita în trecut cu mare admiraţie cum de foştii constructori au putut să obţină aşa mari fiabilităţi din nişte angrenaje aşa complicate. La gunoi cu troleibuzele! Dar cică asta se numeşte evoluţie... Trebuie să migrăm în masă spre energii regenerabîle din timp pt a nu fi obligaţi să o facem de guverne în ceea ce priveşte încălzirea si electricitatea în locuinţă. Sper că nu v-am afumat cu nişte inepţii pe care le consideraţi greşite dar cred că sunt mulţi care gândesc la fel ca şi mine.
    Cântecul de lebădă al lui RX-8: Ediţie limitată în Japonia
  • Au sarit nitel prea mult ca si cei din f1 de la 3,0 la 2,4 ar fi mers si acolo o micsorare graduala a capacitatii la 2,8 sau chiar 2,6 la fel si aici in wrc s-a sarit putin cam repede, mai ales ca restul masinilor din grupa s2000 cu tractiune fata o sa aibe probabil motoare de 1,6 aspirate. Dar este foarte bun downsizingul, se pot scoate in ziua de azi din motoare de 600cmc puteri de 140-145cp fara prea mari dificultati si fara turbine, asa ca mergeti inainte!
    Motoare turbo de 1.6 litri in WRC din 2011
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău