• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dpp

  • Membru din 13.03.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • @F1_Zone : ai dreptate . Pentru cei de la Renault a fost o cursa ca oricare alta. N-aveau pe nimeni in lupta pentru titlu si mi s-ar parea foarte foarte trist sa se lase depasiti de pretendentii la titlu. Asta este motorsportul , cateodata castigi , cateodata pierzi (cateodata se da Massa deoparte). Ce mi se pare cu adevarat jenant este gestul lui Alonso de la finalul cursei. Putea sa o faca dupa cursa , la o discutie amicala (daca vroia). Ma mir ca n-a oprit sa il ia la batai, pentru ca gestul cam la nivelul asta a fost. @k : ma mir cum ai ajuns pe site-ul asta. Nu cred ca exista link de pe manele-porno.ro direct pe automarket.ro :)
    Alonso apără strategia Scuderiei Ferrari din Abu Dhabi
  • Au incercat cei de la Ferrari sa vorbeasca cu Petrov : "Fernando is faster than you;Can you please confirm you understood that message!" , dar se pare ca rusul n-a confirmat :)) Lasand glumele deoparte : Ferrari au avut o strategie cel putin ciudata si foarte foarte riscanta , insa Vettel a avut un week-end mare . Sper ca acest titlu la piloti sa fie doar inceputul pentru Vettel , pentru ca poate mult mai mult. Felicitari Vettel , dar si celorlalti concurenti , pentru spectacolul creat.
    Alonso apără strategia Scuderiei Ferrari din Abu Dhabi
  • de la Wikipedia citire : "National agencies that tax automobiles according to displacement and regulatory bodies in automobile racing variously consider the Wankel engine to be equivalent to a four-stroke engine of 1.5 to 2 times the displacement; some racing series ban it altogether." si ca sa intelegi si de ce: "While a four-stroke piston engine makes one combustion stroke per cylinder for every two rotations of the crankshaft (that is, one-half power stroke per crankshaft rotation per cylinder), each combustion chamber in the Wankel generates one combustion stroke per each driveshaft rotation, i.e. one power stroke per rotor orbital revolution and three power strokes per rotor rotation." Te descurci tu cu engleza. N-am vrut sa iti spun de prima oara , dar 300 CP si taxe ca pentru un motor 1.3-1.6 , nu ti se pare prea de mult?? Plus , emisiile de CO2 cui le lasi ? 284 g / km pt RX8 fata de 170 , Sandero de 1.6. Nu contest masina . Ramane un rival pentru multe masini , dar tu te astepti la performante de Ferrari la bani de Skoda?
    Viitorul Mazda RX-7 ar putea să se numească RX-9
  • Am mai avut discutia asta cu cilindreea .Peste tot in lume este incadrat la 3.2L datorita modului de functionare al unui motor Wankel. Inclusiv FIA foloseste aceasta clasificare .
    Viitorul Mazda RX-7 ar putea să se numească RX-9
  • Asa stiam si eu. Mai asteptam ....
    GALERIE FOTO: Circuitul din Coreea de Sud, aproape finalizat
Pagina
12345...222324...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău