• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dpp

  • Membru din 13.03.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Slabut....Slabut de tot..., dar daca atata poti , .asta este... Capul in fund , adanc bagat il ai. Poate n-ar strica sa il mai scoti la lumina.
    OFICIAL: Veyron Super Sport - 1200 CP şi 431 km/h viteză maximă
  • Lasa-l , ca nu cred ca stie pe ce planeta este. "sa spui ca Bugatti nu a venit cu nici o noutate tehnica la acest motor W16... trebuie sa fii un inadaptat si un mitocan". Ce legatura are mitocania si imposibilitatea de adaptare cu tehnologia industria auto , doar el cred ca stie. Warsila parca produce motorul ala diesel de care vorbesti , si este in doi timpi din cate stiu. Oricum , aia este o realizare tehnologica , ce probabil are un impact mai mare decat 1200CP dintr-un W16 de 8L . Dar daca ai doar terci in cap si vezi numai "liniute" si "cerculete" nu prea ai cum sa iti dai seama de aspecte de genul asta. PS: ms petru complimente tov b. caci presupun ca pentru mine erau.Deja exista o diferenta de nivel al reply-urilor si cred ca trebuie sa mai studiezi putin .
    OFICIAL: Veyron Super Sport - 1200 CP şi 431 km/h viteză maximă
  • Modelul prezentat nu a venit cu nimic inovator . Sa te lauzi ca ai scos 1200 CP dintr-un motor de 8L cu 4 turbine mari si un intercooler mare mi se pare cam jenant. CCXR-ul scoate dintr-un V8 de 4.7L 1064CP (cei drept daca ii bagi E85). Deci...cam tot aceeasi CP cu 4.7 L si doar 2 superchargere . Cauta si timpii pe Nürburgring ca sa vezi cam pe unde sta masina asta(vorbesc despre Veyron). Si sa nu imi bagi faza aia cu "stai ca in sufragerie" pentru ca nu iti trebuie 1200CP ca sa stai incredibil de comod (in lux chiar) intr-o masina.
    OFICIAL: Veyron Super Sport - 1200 CP şi 431 km/h viteză maximă
  • Si la fel de useless ca si prima varianta. Realizare tehnica foarte buna. Utilitate 0. Nu vine cu nici o inovatie tehnica (din cate stiu eu , dar poate nu sunt asa de bine informat) , ci doar cu supradimensionarea anumitor componente.
    OFICIAL: Veyron Super Sport - 1200 CP şi 431 km/h viteză maximă
  • Din cate stiu eu , pentru motoarele Wankel cilindreea echivalenta se calculeaza ca fiind cam 250% din cea reala. D'asta platesti mai mult si de asta in motorsport motoarele Wankel de 1.3 concureaza cu motoare cu cilindree 2.5L - 3L. De la Wikipedia citire " [...] the only non-piston engine ever to win Le Mans, which the company accomplished in 1991 with their four-rotor 787B (2,622 cc/160 cu in—actual displacement, rated by FIA formula at 4,708 cc/287 cu in)"
    Cresc impozitele auto şi asigurările RCA şi CASCO
Pagina
12345...262728...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău