• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dpp

  • Membru din 13.03.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Sa inteleg ca te vedem la stiri in curand??(daca nu te-am vazut deja) "Accidentele se intampla din neatentie" . Tu chiar realizezi ce zici?? Poate esti vre-un pilot de supersonic si ai reflexele mai antrenate , insa intre momentul in care realizezi ca trebuie sa franezi si momentul in care ai apasat pedala , mai faci inca 10-15 metri. (si pana te opresti...mai ai de mers)Sunt curios daca realizezi ce implica asta. "nu e nicio problema daca esti atent" sunt impresii de pusti cu mucii inca proaspeti pe carnet . Cand te mai coci (evident , la minte ) , poate o sa realizezi ca 200km/h e ok doar pentru Silverstone si NFS. Daca vrei sa "mergi tare" iti recomand un circuit sau un racing day , nu drumurile publice. Personal consider ca amenzile nu ar trebui sa fie blande , ci chiar foarte aspre , gen cazul de fata , dar , Romania este o tare de mana a treia , daca nu chiar a patra , deci......nu o sa se intample prea des asta.....si uite asa ne indepartam de vestici....
    Elveţia: Amendă de 1 milion de dolari pentru o viteză de 290 km/h
  • pai..probabil poate mai mult ca tine , dar tu , ca un roman veritabil , cand vezi ca cineva "se ridica" , il pocnesti repede in cap.... Doamne , mare iti este gradina...
    Marinescu a terminat pe ultimul loc prima cursă de la Brno
  • Mi se pare mie sau au zis fix acelasi lucru: 1. Silverstone seamana cu Istanbul, unde Ferrari n-au mers prea bine. 2.Ferrari nu se astepta sa mearga prea bine la Silverstone , din cauza configuratiei circuitului. Pare cam acelasi lucru. Parerea mea. Deci , unul dintre noi n-a citit bine ce ai scris tu ;)
    McLaren: "Alonso rămâne în cursa pentru titlu"
  • Iti dai seama ca au facut diferite studii pe tema asta. Cu 1 piston sus si 1 jos nu cred ca obtin un balans mai bun decat daca pun pistoanele unul peste altul.(cu alte cuvinte , punctele in care se aplica fortele trebuie sa coincida si fortele sa fie pe aceeasi directie cu G ) si chiar si asa , ramane acceleratia gravitationala (aka g) care mai poate incetini pistonul de jos (pe perioada de expansiune a amestecului). Sunt sa vad cate se vor vinde in .ro
    Motorul 0.9 Twinair de 85 CP îşi face debutul pe Fiat 500 şi 500C
  • "Audi 4.2FSI cu 2 turbine si dezvolta 800cp. Inmulteste si tu cu 2 vezi ce rezultat obtii." Aproape mi-ai dat o lacrima (de la atata ras , evident). Daca tu prin progres tehnologic intelegi integrarea de sisteme deja existente si nu dezvoltarea de tehnologii noi si inedite , imi pare rau pentru tine. Ti-as recomanda sa cauti "inovatie tehnica"(e chiar termenul pe care l-am folosit in primul comment). Ca sa iti faci o idee despre ce vorbeam , iti dau si cateva exemple : FSI a fost o inovatie , TDI a fost o inovatie , motorul cu ardere interna a fost o inovatie fata de motorul pe abur. Faptul ca ai facut 4 turbine sa mearga sincronizate nu inseamna inovatie . Este o realizare , insa utilitatea practiva undeva putin peste 0 (cel putin in momentul de fata). A zis cineva bine mai sus : "sa stoarca tot ce e mai bun din tehnologia curenta" . Repet : INOVATIE ~ 0. Daca faceau W16 ala sa consume 3% si sa mearga cu apa , aia era inovatie. Daca inovatia in industria auto , pentru tine , se rezuma doar la cine are cei mai multi CP , iti recomand sa mai iesi din casa si poate sa mai citesti ceva.
    OFICIAL: Veyron Super Sport - 1200 CP şi 431 km/h viteză maximă
Pagina
12345...252627...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău