• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dpp

  • Membru din 13.03.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Hai sa facem invers , demonstreaza tu ca nu crapa dupa 15 minute la 420 km\h.(adica exact invers fata de ce zice RTI). In afara de aduce injurii la adresa lui RTI (nu ca i-as lua apararea) n-ai facut nimic. Daca tot ceri date , furnizeaza-ne si noua datele care te-au determinat sa afirmi cele de mai sus. Cat despre "stradutza" de care zici tu , doar pentru ca pot sa mearga cu cat ii tine motorul (desi doar pe anumite portiuni ) nu inseamna ca si merg. E o chestie de mentalitate.
    Bugatti Veyron Supersports: 1200 de cai putere care promit 425 km/h
  • Mai nou , cam orice masina poate sa revina la 70 km/h. Ca unele ajung mai greu , asta este. Si la 407 km/h pot ajunge marea majoritate ,........................daca e haul destul de adanc. Personal consider cam useless masina asta. Da , este o realizare din punct de vedere tehnologic , dar tot useless. Sa spunem ca daca Prodrive se hotarau sa faca P2-ul (in serie/editie limitata) si VW lasau Veyron-ul la stadiul de prototip (adica invers decat in realitate) , nu mi-ar fi parut asa de rau. (Da , stiu ca P2 si Veyron nu sunt din aceeasi clasa , drept urmare nici nu le compar.)
    Bugatti Veyron Supersports: 1200 de cai putere care promit 425 km/h
  • Citeste mai atent :)
    Le Mans 2010 - Triplă istorică pentru Audi R15 TDI Plus
  • Nu sunt Porsche genul de firma care sa isi faca reclama asa. Poate Audi. Poate si BWM care le raspunde. Dar Porsche nu prea au motiv.
    VIDEO: Porsche ironizează Mini şi refuză o confruntare directă
  • Tine minte si ordinea de aparitie , te rog. Pune mai mult accentul pe "prototipul " si pe "deriva" din fraza "V12 TDI de pe Q7 deriva din motorul de pe R10LM" .Exista o disciplina care se ocupa de aspectul asta : Managmentul Inovarii. Tocmai asta incerc sa explic. Peste cativa ani , poate 1 , poate 2 , ce e pe R15 POATE o sa fie si pe A4/Q7/ Whatever . Insa nu incerca sa ma convingi ca Audi a luat motorul de pe Q7 si l-a pus direct pe R15/R10.Este EVIDENT ca s-au bazat pe un motor existent si ca EVENTUAL vor folosi inovatiile tehnice in productia de serie , pentru ca altfel nu alearga decat pentru putina reclama si imagine de brand si cateva sute de litrii de motorina arse. Din cate stiu eu , singurii care se se gandesc sa foloseasca tehnologii F1 in productia de serie sunt Ferrari. Posibil acum si McLaren(insa nu garantez). PS: Nu ai de unde sa stii ca anumite artificii gasite de Mercedes nu au ajuns in productia de serie.
    Le Mans 2010 - Triplă istorică pentru Audi R15 TDI Plus
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău