• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dpp

  • Membru din 13.03.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Trage o gura de aer.Am o veste pentru tine. Nu esti singurul care piloteaza carturi.(recunosc , nu la nivel de competitie). Faza asta cu "tu nu ai dreptate , pentru ca eu pilotez carturi" nu tine decat in curtea scolii. Schumacher a dominat F1 pentru ca nu prea s-a ridicat nimeni la nivelul lui. A fost combinatia perfecta cu Brawn si Todt. Si cam atat. A venit Alonso , cu ceva talent si masina si l-a batut de 2 ori . N-am spus ca stilul de pilotaj se schimba. Citeste atent mai sus. Dar nu doar asta monitorizezi la un pilot , stilul de pilotaj. Uita-te la Vettel . Are acelasi stil de cand e in F1 (care DA , nu se modifica) , insa a invatat cand sa forteze si cand nu. Vezi anul trecut in Australia . A fortat prosteste ,si a pierdut. Personal , consider ca pare mai calculat si ca a invatat cand sa isi asume anumite riscuri si cand nu. Exact la acest aspect ma refer cand spun ca nu poti compara piloti cu experiente si background-uri diferite. Ca exemplu la ce tot incerc sa iti explic : Buemi si Algersuari . Pe ei doi poti sa ii compari pentru ca au cam aceeasi varsta (doi ani diferenta) si aceeasi experienta in F1 (ambii sunt la al doilea sezon in F1) , si (ca iti creasca si tie putin inima) sunt la aceeasi echipa. Deja se transforma totul intr-un ping pong de genul "benzina vs diesel" si deviem rau de tot. PS: nu pot sa nu remarc numarul foarte mare de voturi pozitive pe care le poseda comentarii tale (si evident numar mare de voturi negative ale cometariilor mele). Sunt curios daca asa incerci sa iti demonstrezi superioritatea afirmatiilor sau doar simti nevoie de incurajare. Cred ca suntem singurii doi oameni care mai urmaresc acest articol si eu stiu sigur ca nu te-am votat :)
    Williams admite că s-a înşelat în privinţa lui Webber
  • S-a descurcat foarte bine. Ma asteptam sa piarda o pozitie datorita accidentului si a lipsei de apasare aerodinamica pe partea stanga fata , insa s-a descurcat foarte bine. Mult succes in calificari si in cursa de maine. Btw...stie cineva unde pot sa vad calificarile live? Pe site se dau si calificarile? PS: am trait sa o vad si pe asta. Cursa de F2 , muuuult mai spectaculoasa decat o cursa de F1. Incepe sa imi aduca aminte de perioada de dinainte de 2004 , in Formula 1.
    Marinescu va pleca de pe locul 3 în prima cursă de la Monza!
  • Contrar parerii tale , inca nu a venit ziua in care sa pot fi considera rigid (si in special in gandire). Valabil si pentru ziua in care platesc pentru a promova un examen. Modalitatea in care ti-ai "facut" , sau poate doar ai auzit pe cineva ca si-a "facut" , studiile superioare nu se aplica peste tot. Incep sa am impresia ca o cam dai la intors . Este la mintea cocosului ca cel care a avut rezultate mai bune este promovat , insa nu incerca sa insinuezi ca , la nivelul la care se concureaza in F1 , tu poti sa vii si sa spui ca "Mda....Kubita este peste Vettel si Alonso e peste Massa , CLAR" . Probabil o sa poti sa zici asta dupa ce fiecare se va retrage. Tragi linie si calculezi. Afirmatiile tale , in momentul din fata sunt facute pe un calcul facut , orientativ , de genul "ba , mie mi se pare" (ca deh , tot romanul e campion la dat cu parerea). Nu este asa de greu de inteles de ce Kova e mai slab decat Kimi . Reaminteste-ti doar cu ce echipe a negociat Kimi inainte de a pleca (si chiar si acuma , vezi stirea cu RedBull) si unde "aleaga" Kova acum. Sau poate Ron Denis n-a auzit de "tranzitivitate" :). Faptul ca X este mai bun decat Y se poate deduce si din felul in care abordeaza o situatie(caz in care experienta poata compesa lipsa talentului). Ceea ce tu nu intelegi (insa ma acuzi pe mine de rigitate in gandire) este ca pilotii se schimba , evolueaza , invata si au tot interesul sa fie mai buni de la an la an. Viteza cu care evolueaza si abilitatea de a se adapta sunt factori pe care ii au in vedere managerii de echipa . Nu cred ca vrei sa aduci in echipa un pilot care si-a batut coechipierul , dar care si-a atins limita. Daca teoria ta ar fi valabila , atunci n-ar mai exista asa numitii "cautatori de talente".Ma acuzi pe mine ca sunt in cautarea unei "formule magice" , insa tratezi pilotii ca pe niste constante. PS: apreciez ca vrei ca totul sa fie simplu ("TOCMAI de aceea managerii f1 apeleaza la acest criteriu simplu ") , insa viata este ceva mai complicata . A avut si Einstein visul asta candva si a venit Planck si i l-a distrus. Din punctul meu de vedere conversatia s-a terminat. Argumentele au fost expuse de ambele parti . Ramane doar sa asteptam :) Revenind la originea acestui lung sir de comment-uri : Kubica are sanse mari sa ajunga la Ferrari (fiind cam singura persoana cu care , cred , ca nu s-a certat Alonso(inca). Ramane de vazut ce va face cu o masina cat de cat mai competitiva.
    Williams admite că s-a înşelat în privinţa lui Webber
  • Felicitari. Mult succes maine. In ambele curse, evident.
    Marinescu va pleca de pe locul 3 în prima cursă de la Monza!
  • Pai altfel nu cred ca se explica. Circuitul il stie , in prima sesiune a mers bine. Si nu cred ca au tras mai tare alti 11 piloti.
    Marinescu a terminat pe 13 antrenamentele de la Monza
Pagina
12345...343536...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău