• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dpp

  • Membru din 13.03.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Poate dupa calificari :P
    Turcia, antrenamente 1: Hamilton "zboară" la Istanbul
  • Cand o sa coborati din tractor si o sa va urcati in masini de genul asta , mai avem ce discuta. Calitatea materialelor este buna (la banii astia) si se conduce foarte usor. Dar lasa , asta nu e masina pentru voi...poate un BMW din '91??
    Nissan Tiida 4 usi
  • ai dreptate , dar doar 80%. Nu am putut sa nu remarc "3. faza cu uzura in timp e o idiotenie " , afirmatie care la randul ei este o idiotenie. Exista un principiu MARE de tot al fizicii si anum principiul entropiei (maxime , as adauga , dar daca stii despre ce vorbesc nu cred ca mai are sens).Bullshit-ul ala pe care vi-l predau la chimie cu "nimic nu se pierde , totul se transforma" se refera si la energie. Este deja evident faptul ca dupa o perioada in care bateria se tot incarca si descarca , ea se va deteriora(adica nu va mai avea acelasi randament). La fel si o bila foarte elastica , cu timpul isi pierde proprietatea de elasticitate. On-Topic: Din cate imi aduc aminte , Honda era decisa sa nu produca in serie FCX Clarity (deci stirea nu e chiar asa socanta).Masinile electrice vor avea o evolutie similara cu cea a masinilor cu moatoare Otto sau Diesel. Daca nu ar fi investit nimeni bani in ultimele doua , atunci automarket.ro , spre exemplu , ne-ar fi povestit despre noul Lambo MurcieSteam.Intradevar , e pacat ca Honda nu se va implica in dezvoltarea masinilor electrice , pentru sunt in top din punct de vedere tehnologic si ar putea aduce numeroase imbunatatiri sistemelor existente si ulterioare.
    Honda: "Maşinile electrice nu sunt viabile"
  • Mult succes maine. S-a cam rupt filmul/ritmul dupa intrarea la boxe, dar , overall , o evolutie buna. Bafta in continuare.
    Marinescu, locul 5 la Monza după o cursă spectaculoasă
  • Locul 5 la 0.463s de lider. A dominat prima jumatate din antrenament , dar dupa intrarea la boxe , cred ca s-a rupt filmul. Multa bafta maine!
    Marinescu va pleca de pe locul 3 în prima cursă de la Monza!
Pagina
12345...333435...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău