• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

F1_Fan

  • Membru din 27.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 25 in total
  • Nu ma asteptam ca Vettel sa fie atat de aproape de ambii piloti Mercedes, bravo lui cat si bravo ambilor piloti Mercedes. Ferrari din pacate au un mare handicap in persoana lui Allison care din motive personale (adica moartea sotiei) este concentrat (mai mult sau mai putin) mai putin pe monopostul actual si mai mult pe situatia emotionala a copiilor lui. Este foarte posibil sa plece in cursul sezonului de Ferrari din acest motiv. Totusi, cei de la Ferrari inca lucreaza la dezvoltarea acestui monopost, sa vedem daca vor tine pasul cu restul echipelor. Pana acuma au fost mai mult sau mai putin departe de cei de la Mercedes, dar sezonul nu s-a terminat inca, sa vedem pasul urmator, adica cursa de maine. Despre Raikkonen prefer sa nu zic nimic, este foarte... dezinteresat. Pur si simplu nu-si da silinta, cel putin cursa din Monaco a fost... eh dezamagitoare. Personal, cred ca este timpul sa-l schimbe si nu neg, nume disponibile sau piloti interesati de locul lui... sunt destui.
    Hamilton, pole position în Canada. Rosberg, la un pas să-l detroneze pe britanic
  • Se discuta multe despre presiunea din pneuri, dar in realitate este discuta este despre un pachet, care include printre altele si unitatea de propulsie, desenul monopostului si cat de bine este inchegat acest pachet. Totusi, pentru mine acest sezon este cel mai interesant din ultimii ani. Mai este mult pana departe asa ca sa vedem cursele urmatoare! Despre pneuri, pentru moment pot spune cu siguranta ca cei de la Ferrari au o problema in managementul pneurilor in calificari, pentru ca in curse par sa se descurce mult mai bine.
    Ferrari şi McLaren aruncă vina pe pneuri: "Trebuie să îmbunătăţim gestionarea cauciucurilor"
  • Era de asteptat sa merga cu Renault inainte, cei de la Toro Rosso au fost anuntati de mult ca Ferrari nu le vor mai furniza unitati, iar Red Bull nu a primit nici de la Mercedes si nici de la Honda vreo mana de ajutor. Plus unitatile Renault costa foarte mult, ceva gen 35 de milioane de euro pe sezon. Un lucru bun in schimb este, faptul ca cei de la Renault au lucrat serios la unitatea de propulsie si pe viitor, probabil din 2017 vor incepe sa se concentreze masiv pe echipa lor proprie, in detrimentul celor de la Red Bull.
    Încă două sezoane împreună: Red Bull şi Toro Rosso vor utiliza motoare Renault până în 2018
  • Din pacate dupa cursa de ieri pot spune doar doua lucruri: - 95% din cei care posteaza pe aici, posteaza degeaba, iar cursa de ieri a fost bestiala! Ricciardo a inceput cu dreptul dar echipa nu a fost pe masura, si victoria a fost pierduta la boxe, shit happens guys. Hamilton a inceput cu stangul, dar dupa ce Rosberg a inceput sa aiba probleme, bravo lui pentru ca l-a lasat pe primul in fata, invers n-o sa se intample niciodata din pacate. Totusi scuze, Hamilton si-a facut treaba, strategia lui Ricciardo n-a mers, restul au fost la noroc. Cine a iesit mai bine de la boxe s-a descurcat mai bine, ca dovada ca Vettel n-a putut trece de Massa, si nici de Perez si bine ca nu s-a stresat pur simplu nu se merita. Rosberg n-a putut trece de Alonso, au fost doar trenulete si nimic altceva. La greseli... Raikkonen este evident ca nu-i stresat de puncte, o cursa merge bine, doua curse prost, idea de constanta ii este complet necunoscuta. Verstappen... idem, dar este tanar si are multe de invatat. De Palmer nu zic nimic, are nevoie de practica, Magnussen... cred ca era ocupat cu altceva, baietii de la Sauber... au incurcat cursa cu ringul de box. Pacat de Grosjean, sau de Massa, dar deh Williams sunt... realmente pe nicaieri in acest moment. Si pe fina, bravo lui Hamilton si Ricciardo, Perez merita doar o mentiune.
    Revenirea campionului: Hamilton a obţinut la Monaco prima victorie a sezonului. Ricciardo şi Perez pe podium
  • Cele mai tari calificari de anul asta, bravo primilor 5, desi toti cei zece s-au descurcat super! Un mare bravo pentru Ricciardo, frumos! Pacat de problema lui Hamilton dar bine ca n-a plecat de pe locul 10, cat despre Verstappen, este tanar, greseli se mai intampla, asta este. O surpriza a fost clasarea lui Vettel, nu ma asteptam sa fie in primele doua linii, dupa antrenamentele de joi dar pentru inca odata, antrenamentele sunt una, calificarile si cursa sunt altceva. Sa vedem cursa acuma :)
    Dezlănţuirea taurilor roşii: Ricciardo, pole position la Monaco în faţa lui Rosberg şi Hamilton
Pagina
12345
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău