• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

F1_Red_Fury

  • Membru din 26.05.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 116 in total
  • Presedintele celor de la Honda, a anuntat ca va urmarii cursa din Austria direct din paddock. Conform declaratiei de presa "vrea sa vada "nightmare-ul" direct de la fata locului".
    McLaren vrea să ofere sprijin software şi IT pentru Honda
  • Calificarile de ieri au fost foarte animate mai ales daca ne uitam la cei de la Lotus si Force India care au intrat in Q3, cu ambele masini. Si cei de la Ferrari si Williams ar fi fost acolo dar Vettel si Massa au avut probleme cu MGU-K-ul si au pierdut vreo 150-200 bhp, de aia nu au intrat nici pe supersoft in Q2. Cei de la Ferrari s-au prins de problema lui Vettel chiar in primul tur facut de acesta si nu s-a putut rezolva problema pana la finalul lui Q1, iar Massa a pierdut puterea adusa de componenta, chiar in turu lui rapid. Dar Vettel a reusit "performanta" de a mai primi o penalizare de 5 pozitii, astfel incat va pleca ultimul de pe grila, pentru ca a depasit un monopost Manor sub steagul rosu. Mai prost nu se putea, daca era pe locul 11 era ceva dar de pe 20... eh sa vedem ce face diseara. La fel si Massa, era suparat rau de aceste probleme, mai ales ca monopostul se muleaza pe acest circuit. Rosberg s-a prins a de ultimul lui tur, cica a nimerit un set de pneuri mai proaste decat celelalte folosite, dar oricum lupta prntru prima linie tot intre baietii de la Mercedes s-a dat. Oricum faptul ca un pilot a folosit deja a cincea unitate, iar macar 5 alti piloti sunt la unitatea nr. 4, inainte de jumatatea sezonului este pur si simplu dezamagitor pentru motoristii din F1.
    Hamilton va pleca din pole la Montreal din faţa lui Rosberg. Vettel, doar locul 16!
  • O sa va rog sa corectati urmatoarea fraza: "Cel mai rapid pilot fără motor Mercedes a fost Daniil Kvyat (Red Bull), care a ocupat locul şase", cel mai rapid pilot fara motor Mercedes cred ca este Raikkonen, zic eu. I-au schimbat motorul si lui Vestappen care are astfel 15 locuri penalizare.
    Canada, antrenamente 3: Rosberg, cel mai rapid
  • Nu ma intereseaza sa revina realimentarea si considerand ca vreo 90% din fani nu isi doresc sa revina, sper fie respinsa idea de echipe si sa ne concentram pe ce conteaza cu adevarat: preturile pentru TV view si preturile de intrare pe circuite.
    Formula 1 va reanaliza propunerea de reintroducere a realimentărilor cu carburant
  • As minti daca as spune ca stiu cat de mult sunt fanii interesati de acesti tokeni sau de folosirea lor dar se pare ca cei de la Honda au cam abuzat de schimbarile pe baza fiabilitatii si cei de la FIA, nu mai sunt prea bucurosi in accepta alte schimbari care au fost sa zicem gratis. Dupa cursa din Monaco, se tot discuta cum ca anumite schimbari care ar fi trebuit sa coste tokeni, au fost facute gratis si de aia FIA s-a suparat si nu mai aproba aceste schimbari. Una dintre schimbarile pe care cei de la Renault trebuie sa le faca este schimbarea pistoanelor, care ar costa tokeni, si evident... la fel ca cei de la Honda vor s-o faca gratis. Si ma refer la constructia pistoanelor, nu doar la schimbarea lor fizica. Lasand la o parte situatia din clasament a celor de la Red Bull, ei sunt de urmarit pentru ca nu mai nici un pachet nou.
    Ricciardo, îngrijorat că Ferrari şi Mercedes sunt prea departe de Red Bull
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău