• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

FLONE

  • Membru din 11.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 34 in total
  • @LauCalin, am spus amplasare, nu reducere de costuri. Citeste bine inainte sa raspunzi. @unckle, comanda sta foarte bine acolo unde este pozitionata. Pentru ce sa o monteze pe fata de usa sau plansa de bord? Ca sa mai existe un buton inestetic la nivelul ochilor sau ca ai vazut tu la alte masini. Referitor la platforma, nu imparte nimic cum iti inchipui tu cu Nissan. Puntea fata este doar mai rezistenta decat aia de berlina si cu prindere in trei puncte, basculele au fost inchise cu o platbanda pentru rezistenta mai mare si pivotii sunt cu surub. Nu are minicadru ca orice masina normala si nici bascule in forma de bumerang. "Puntea spate" are un cadru din doua tevi batute la capete cu prinde de sasiu tot cu suruburi direct, nu prin bucse de cauciuc. Nici macar cuplajul nu il imparte.
    Duster - invitaţie în interior
  • "Drept sa-ti spun, imi vine sa ma dau cu capul de parbriz numai cand aud zgomotul semnalizarii, extrem de strident si un sunet extrem de enervant." - Frecventa sunetului si cadenta se regleaza foarte usor. Presupun ca trebuia sa ityi dai seama de asta in cei 300km ...
    Duster - invitaţie în interior
  • "Dacă comenzile radio CD-ului sunt accesibile şi uşor de folosit chiar şi în timpul mersului, nu acelaşi lucru se poate spune despre funcţiile de climatizare, poziţionate puţin cam jos" Pai normal ca a fost aleasa pozitia asta, aparatul radio este folosit mult mai des decat climatizarea. "Tot despre poziţionare defectuoasă putem vorbi şi atunci când ne referim la comanda pentru reglare electrică a oglinzilor laterale. Poziţionată pe consola centrală, ea se află chiar sub levierul frânei de mână. Vor exista situaţii în care reglarea se va face cu dificulatate, mai ales dacă se încearcă acest lucru în timpul mersului. " Pozitia butonului de reglaj este unu din lucrurile bune de la Dacia.
    Duster - invitaţie în interior
  • Termin, neterminat ... PSA sta mai bine decat Renault. Ca iti place tie sau nu. Si nu ai decat sa te oftici.
    Franţa: Renault pierde din cota de piaţă în favoarea PSA Peugeot-Citroen
  • Si un fan adevarat ataca persoane sau raspunde cu argumente palpabile? Dar nu cu raspunsuri samponate de Renault.
    Franţa: Renault pierde din cota de piaţă în favoarea PSA Peugeot-Citroen
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău