• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fanel_

  • Membru din 15.11.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 414 in total
  • @Seriff m-ai vazut cumva comentand ceva, vreodata la ID4, ID3, etc in sensul in care il sugerezi tu? sezi bland, deci
    Volkswagen Tiguan Allspace facelift: îmbunătățiri estetice discrete și mai multă tehnologie în standard
  • @@Fanel Mercedes face si un joc de imagine. Nu poti sa preiei unilateral prejudiciile de imagine prin eventualele disponibilizari si sa incasezi singur bobarnace de la public acuzat fiind ca doar profitul corporatist conteaza. Spiritul de supravietuire iti spune ca e bine sa imparti mizeria si catre autorul moral al acestei probleme, nu? Se ridica frumos mingea la fileu marsand, deci, pe dimensiunea sociala. Intr-o forma simplificata: Ne obliga "astia" sa respectam niste norme (pe care le putem atinge, nu e o problema! -sic! de parca nu au avut niste zeci de ani sa le atinga peindelete si far a fi impinsi de la spate) dar cu niste costuri. "Noi" nu vrem sa ranim pe nimeni, da' vor birocratii care incercand sa-si bifeze agenda ecomarxista (sau elucrubatii de genu') pune presing pe industrie fara sa tina cont de urmarile unei politici prea agresive a electrificarii.. Si uite asa, capetele de pluta pun botu' si incep cu teoria simpla si la indemana: electrificare - rau, termicele - bun. Industria auto europeana probabil ca va ajunge la o intelegere cu UE din care tehnic vor castiga constructorii si ca imagine politicienii. Ma gandesc la niste subventii mai consistente pentru R&D, scutiri de impozite, preluarea de catre guverne a impactului aparitiei unui numar mare de disponibilizati, ori niste bariere de ordin vamal la importul de electrocasnice chinezesti. Cine stie. Cum ziceam problema va fi discutata serios, realist deoarece, ne place ori nu, tavalugul chinezesc deja bate la usa, iar tehnica strutului (lasa ca chinezariile nu prind, n-au traditie sau sunt proaste) este pe atat de infantila pe atat de paguboasa. Plus ca au mai incercat niste unii sa se agate de trecut si au disparut in ceata, avand impresia ca totul se reduce la o simpla moda.
    Șeful Daimler cere o dezbatere europeană privind impactul electrificării asupra angajaților din industria auto
  • "Daca vor sa dea de munca la oameni, sa le produca in Europa si sa le exporte :)" Nu prea ai cum. Costurile cu forta de munca occidentala sunt prea mari. Atat de mari ca oricine produce orice oriunde este mai ieftin. Plus taxele de import. Oricum situatia disparitiei unor locuri de munca datorata trecerii catre electrificare e de discutat/dezbatut la modeul serios. Fara talibani termopanati si cu teorii de Spitalul 9 care vorbesc despre covizi ori delireaza impresionati de fofoloancele pe care le-au vazut desenate prin budele publice.
    Șeful Daimler cere o dezbatere europeană privind impactul electrificării asupra angajaților din industria auto
  • @14:32 fugi cu cercu', iti spun eu cand sa te opresti
    Vânzările globale de mașini electrice au depășit 10 milioane de unități în 2020
  • @Seriff te-ai suparat? Cand vei argumenta inteligent vom discuta altfel.... dar probabil ca la tine e apex-ul educatiei ("nu imi pasa de poluare", "nu scade poluarea in orase pentru ca santiere si ard gunoaiele",samd)
    Vânzările globale de mașini electrice au depășit 10 milioane de unități în 2020
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău