Volkswagen Tiguan Allspace facelift: îmbunătățiri estetice discrete și mai multă tehnologie în standard

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 12.05.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german de automobile a publicat primele informații și imagini cu noul Tiguan Allspace facelift. Îmbunătățirile includ câteva modificări estetice, dar și mai multă tehnologie oferită în echiparea standard.

În urmă cu câteva zile, Volkswagen a publicat o imagine teaser cu noul Tiguan Allspace facelift. Acum a debutat oficial, astfel că a venit momentul să facem cunoștință cu îmbunătățirile primite de versiunea cu ampatament lung a SUV-ului cu același nume.

MODIFICĂRI ESTETICE MINORE

Modificările estetice introduse de Tiguan facelift anul trecut au fost preluate acum și de versiunea Allspace. Asta înseamnă faruri LED cu semnătură luminoasă nouă (farurile IQ.Lights cu tehnologie matrix LED sunt opționale), stopuri revizuite, emblemă 4Motion restilizată, iar numele modelului este poziționat acum sub logo-ul Volkswagen.

Deși nu poate fi comandat în versiunea de performanță R, clienții pot alege nivelul de echipare R Line. Germanii l-au garnisit cu spoilere noi, inserții negre și accente cromate, pentru un plus de agresivitate.

Dimensiunile jantelor sunt cuprinse între 17 și 20 de inch, iar paleta de culori exterioare include două nuanțe noi: Roșu Kings și Alb Oryx.

INTERIOR MAI PREMIUM

Habitaclul are un aer mai premium.

Instrumentarul de bord digital, cu display de 8 inch, este standard, iar cel cu ecran de 10.25 este inclus pe lista cu dotări opționale. Tot aici regăsim și cel de-al treilea rând de scaune.

Rămânem la capitolul dotări și menționăm că, în funcție de nivelul de echipare selectat, lista include tapițerii din piele, imitație de piele sau stofă, scaune încălzite și ventilate, plafon panoramic sau lumină ambientală. Tot la interior, pasagerii din față vor observa mai multe butoane cu feedback haptic, atât la nivelul bordului cât și pe volan.

Chiar dacă este cu 22 de milimetri mai lung decât versiunea pre-facelift, spațiul interior al noului Tiguan Allspace facelift a rămas neschimbat. Cu locurile din spate rabatate, volumul portbagajului ajunge până la 1.920 de litri.

MOTORIZĂRI PE BENZINĂ ȘI DIESEL

Clienții din Europa au la dispoziție un motor de 1.5 litri, pe benzină, care dezvoltă 150 de cai putere. Acesta poate fi alăturat fie unei transmisii manuale cu șase trepte, fie uneia automate DSG cu șapte rapoarte.

Pentru mai multă putere, Volkswagen propune unitatea de 2.0 litri, disponibilă cu 190 sau 245 de cai putere.

Indiferent de alegere, tracțiunea integrală și cutia de viteze DSG cu șapte trepte sunt standard.

Gama de motorizări include și un agregat diesel de 2.0 litri, în versiuni de 150 și 200 de cai putere.

Volkswagen Tiguan Allspace facelift vine cu mai multă tehnologie în standard. În cazul modelului european, lista include, printre altele, cruise control adaptiv, sistem de frânare automată de urgență, servicii online și asistent lumini de drum.

Debutul pe piață este programat pentru toamna acestui an. Modelul vândut pe Bătrânul Continent va fi asamblat la uzina pe care Volkswagen o deține în Puebla, Mexic.

via Volkswagen

Comentarii (10)

  • Plictisitor tare.... Diesel.... DSG.... bla bla bla...
    7 21
  • @edikk
    "dsg" ,exact,"plictiseala mare",bravo,vad ca te-ai dat pe brazda,automata e moartea pasiunii!Si diesel e plicticos,asa e,prefer turbo pe benzina.
    11 4
  • Seriff
    Plictisitor rau diesel dsg, schimba perfect cutia, autonomie peste 1000 km fara probleme, o masina ideala pentru o familie.
    22 5
  • @Seriff
    Corect, cutie-motor perfecte, eficienta, putere, confort, siguranta. Adica toate relele laolalta.
    14 2
  • bravos
    imbunatatiri estetice !! sigur ca da.
    asta se fabrica in mexic,iar taraco in germania.
    caile domnului...
    9 0
  • Seriff
    Daca era electrica, sareau Fanel si Edikk cu bravo VW, felicitari, meritati medalii de aur, asa brusc e plictisitoare, dar eu intreb sa dormi de 4 ori in 1000 km in parcare la kaufland pana se incarca zoe nu e plictisitor?
    17 3
  • Anonim
    Tarraco este mai aratos se fabrica in Germania la Wolsburg are mai multe dotari in standard si costa cu cateva mii de euro mai putin . Motorizarile si cutiile de viteze sunt identice . Dar na sigla este alta .
    10 0
  • @Seriff

    m-ai vazut cumva comentand ceva, vreodata la ID4, ID3, etc in sensul in care il sugerezi tu?

    sezi bland, deci
    1 9
  • Seriff
    @Fanel Habar-nam, dar la restul de electrice sigur, orice e electric e cu bravo, super, ce tare, orice e termic e rusine, penibil, demodat, fosil, vechi.
    4 0
  • Parere
    Mai troznesc plasticele in ea ca in Dacia? Se mai scorojesc manerele de la usile fata si volanul?
    4 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru