• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Firestarter

  • Membru din 13.07.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 55 in total
  • Cred ca ar trebui, inainte sa criticati motoarele cu putere mica de pe Alfa, BMW, Audi si alte marci cu pretentii sportive, sa intelegeti si motivele pentru care acestea exista in portofoliu. In majoritatea pietelor europene importante, tinerii pana in 25 de ani nu au voie sa conduca masini peste 105 CP. Pentru a nu pierde aceasta piata, in care alte marci au suficiente oferte, se opteaza pentru aceste versiuni cu cilindree si putere redusa. Cu siguranta nu ar avea succes in Romania, insa masura in care aceasta piata conteaza pentru industria auto, este minuscula. Eu inca astept totusi sa apara si la noi aceasta lege privind puterea automobilelor care pot fi conduse de catre persoanele sub o anumita varsta. Astfel, un elev de 18 ani, cu parinti bogati, nu va aparea la scoala cu Seria 1M ci cu acest 114i cu care cel putin nu va pune in aceiasi masura in pericol viata lui si pe a altora.
    BMW Seria 1 are o nouă versiune entry-level: 114i
  • McLaren isi face treaba inca odata prin Hamilton. Insa, dupa cum spuneam si ieri, Alonso aduce Ferrari inapoi in cursa si ma astept sa vad maine o lupta frumoasa pentru podium. Daca totul va merge bine, probabil ca va castiga Hamilton insa eu mizez pe Ferrari/Alonso. Maldonado pe de alta parte este cel care merita cu adevarat felicitat, alaturi de progresul evident al celor de la Williams.
    Hamilton va pleca din pole position în Marele Premiu al Spaniei!
  • Inca un om s-a transformat intr-o legenda. Se va intalni cu Henry Ford pe lumea cealalta si vor face masini in continuare. RIP
    Carroll Shelby, creatorul modelului Cobra, a murit la vârsta de 89 de ani
  • In atrenamente, echipele evalueaza setari. Button a mers pe softuri iar Alonso de exemplu, pe hard. E relevant sa concluzionam ca Button e rapid pe softuri insa clasamentul nu are vreo legatura cu situatia din cursa. Alonso de exemplu a fost mai rapid decat Button cand amandoi au mers pe gume hard. Nu pot sa nu remarc superficialitatea articolului cand este scris cu bold: "În schimb, Ferrari a avut un parcurs mult mai modest în această sesiune, întrucât Fernando Alonso a terminat doar pe locul 14 după ce dimineaţă ocupase primul loc."
    Spania, antrenamente 2: Button, cel mai bun timp
  • Faptul ca acum exista sisteme de siguranta active si pe Viper si pe 911 nu le pune in aceiasi grupa. Important este cum sunt setate sa intervina asupra stilului de pilotaj. Cum nu am condus inca un SRT Viper pot doar sa banuiesc ca Porsche 911 este o masina docila. Porsche 911 am condus, mi-a placut dar nu mi-as lua. Cu siguranta nu mi-as lua nici un SRT Viper insa daca ar fi sa aleg intre cele doua, voi prefera monstrul american oricand. BTW, exista si versiunea de circuit a noului Viper. Se numeste SRT Viper GTS-R si este destinata campionatului american Le Mans Series. http://img.netcarshow.com/Dodge-SRT_Viper_GTS-R_2013_1600x1200_wallpaper_09.jpg
    Dodge Viper - supercarul american a renăscut oficial cu 640 CP
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Alfa Romeo 147, GTV, 33
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Alfa Romeo 8C Competizione
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău