• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Freestyler

  • Membru din 05.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 14 in total
  • Totusi concureaza pentru Spyker... Poate se face si schimbarea asta.
    Update: Vettel il inlocuieste pe Speed la Toro Rosso
  • fara acces la net... la cate puncte pare sa fi acumulat cu testele astea mi-e greu sa cred ca s-a ocupat de echipa. Asa ca la fel cum a mentionat si cristiger, "nu-l subestimati" ;)
    Jerez, ziua 2: Dominatia McLaren continua
  • Devine o tombola de interpretare... Din moment ce in unele cazuri organizatorii judeca stirile intr-un fel, iar in altele total opus (vezi exemplele Massa-Raikkonen (Franta) vs. Alonso-Hamilton (Canada)). Am inteles ca numarul de puncte cu + sau cu - poate varia in functie de interpretari... dar totusi, in acelasi context n-ar fi normal ca punctajul sa fie schimbat radical... Si pentru Fanica, asa sunt eu, mai rezervat si "diplomat". Apreciez intiativa, nu insa si obiectivitatea. ;)
    Massa: "Raikkonen a castigat cu mult noroc"
  • Este aproape identica cu situatia din Canada (Alonso Hamilton) iar punctatul exact invers... Si atunci putem spune ca Alonso a avut un sambure de adevar in afirmatii (desi nu-l simpatizez pe iberic) vazand cat de afectati au fost ceilalti piloti pretendenti la titlu si victorie de intrerile Safety car-ului in pista. El a pierdut de fiecare data avansul pe care il luase pe cand ceilalti au pirdut pozitii pe pista... mult mai dificil de recuperat.
    Massa: "Raikkonen a castigat cu mult noroc"
  • Imi pare bine ca nu sunt singurul care a observat aceasta turnura pe care punctarea echipelor si pilotilor a inceput sa o ia... Chiar sunt curios pana unde se va merge cu HAOSUL domnilor organizatori... Poate ar fi bine sa afisati noile criterii de punctare care evident s-au schimbat in ultimele 2-3 saptamani si sa dati un "delay time" intre aparitia stirilor pe site-urile de specialitate si site-ul dumneavoastra (care by the way uneori depaseste si 3 zile iar alteori este instant)... si creeaza evident impresia de partialitate, considerand ca multe stiri sunt omise in detrimentul altora in functie de cheful si starea unora. Nu vreau sa fiu rautacios in nici un fel insa incep sa cred ca competitia de fata isi pierde mult din seriozitate si frumusete. Mult succes in continuare in orice caz!
    Pedro de la Rosa, nesigur in privinta viitorului
Pagina
123
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău