fara acces la net... la cate puncte pare sa fi acumulat cu testele astea mi-e greu sa cred ca s-a ocupat de echipa. Asa ca la fel cum a mentionat si cristiger, "nu-l subestimati" ;)
Devine o tombola de interpretare...
Din moment ce in unele cazuri organizatorii judeca stirile intr-un fel, iar in altele total opus (vezi exemplele Massa-Raikkonen (Franta) vs. Alonso-Hamilton (Canada)).
Am inteles ca numarul de puncte cu + sau cu - poate varia in functie de interpretari... dar totusi, in acelasi context n-ar fi normal ca punctajul sa fie schimbat radical...
Si pentru Fanica, asa sunt eu, mai rezervat si "diplomat". Apreciez intiativa, nu insa si obiectivitatea. ;)
Este aproape identica cu situatia din Canada (Alonso Hamilton) iar punctatul exact invers... Si atunci putem spune ca Alonso a avut un sambure de adevar in afirmatii (desi nu-l simpatizez pe iberic) vazand cat de afectati au fost ceilalti piloti pretendenti la titlu si victorie de intrerile Safety car-ului in pista.
El a pierdut de fiecare data avansul pe care il luase pe cand ceilalti au pirdut pozitii pe pista... mult mai dificil de recuperat.
Imi pare bine ca nu sunt singurul care a observat aceasta turnura pe care punctarea echipelor si pilotilor a inceput sa o ia... Chiar sunt curios pana unde se va merge cu HAOSUL domnilor organizatori... Poate ar fi bine sa afisati noile criterii de punctare care evident s-au schimbat in ultimele 2-3 saptamani si sa dati un "delay time" intre aparitia stirilor pe site-urile de specialitate si site-ul dumneavoastra (care by the way uneori depaseste si 3 zile iar alteori este instant)... si creeaza evident impresia de partialitate, considerand ca multe stiri sunt omise in detrimentul altora in functie de cheful si starea unora.
Nu vreau sa fiu rautacios in nici un fel insa incep sa cred ca competitia de fata isi pierde mult din seriozitate si frumusete.
Mult succes in continuare in orice caz!
Ultimele comentarii
14 in total