• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Freestyler

  • Membru din 05.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 14 in total
  • insa punctajul acestei editii de debut al concursului dumneavostra chiar este un haos, cu exceptia curselor, calificarilor, antrenamentelor libere si a celor dintre curse - unde lucrurile sunt clare. Poate pentru a disparea subiectivismul si acuzatiile la adresa promoterilor acestui concurs, ar fi o idee buna sa va rezumati numai la punctajele mentionate mai sus. Pentru ca altfel este nevoie de timp si de niste reguli (care in momentul de fata par sa lipseasca) in vederea incadrarii fiecarei stiri inclusiv dupa continut si nu numai dupa titlu (care daca asa stau lucrurile denota o superficialitate in tratarea problemei)... Submit si eu la comentariile primilor doi concurenti si mi se pare evident ca stirea respectiva este una pozitiva in ceea ce-l priveste pe De La Rosa. Nu exista nici un dubiu asupra viitorului sau in Fojavascript:document.add_comment.submit() javascript:document.add_comment.submit()rmula 1 ci doar asupra faptului daca va promova intre pilotii titulari ai unei echipe sau daca va ramane pilot de teste...
    Pedro de la Rosa, nesigur in privinta viitorului
  • sorry, se pare ca totusi se putea ;)
    Ziarele din Italia l-au iertat pe Massa
  • Cu tot respectul pentru organizatorii acestui concurs, nu comentez modul de acordare al punctelor insa imi poate explica si mie cineva cum concurentul aflat actualmente pe primul loc in etapa a 4-a (ga2007) a reusit sa stranga 103 puncte cand la un calcul rapid, maximul ce putea fi obtinut "so far" (piloti, echipa, piloti test) este de 95 !!!???
    Ziarele din Italia l-au iertat pe Massa
  • Cu tot respectul pentru organizatorii acestui concurs, nu comentez modul de acordare al punctelor insa imi poate explica si mie cineva cum concurentul aflat actualmente pe primul loc in etapa a 4-a (ga2007) a reusit sa stranga 103 puncte cand la un calcul rapid, maximul ce putea fi obtinut "so far" (piloti, echipa, piloti test) este de 95 !!!???
    Kimi, criticat si laudat de oficialii Ferrari
Pagina
123
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău