• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

GT-R

  • Membru din 17.02.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 330 in total
  • ma refeream la BMW fara directie activa ( "daca modelul nu beneficiaza de directie activa" ). Sa-ti definesc cuvantul "balans"? Ok, asta ar insemna olscilatia centrului de greutate din stanga in dreapta (si invers) a axei longitudinale (in cazul de fata). :) Practic. Daca orice miscare a volanului este transmisa direct catre roti (fara sa existe sisteme care sa reduca sau sa intarzie fenomenul) iar ordinul de demultiplicare a directiei (altfel zis raportul dintre unghiul cu care este miscat volanul si unghiul sub care se misca rotile ca raspuns sau - cat de tare se "stramba" rotile cand tragi de volan) este mic, atunci risti ca orice joc din volan sa fie transpus ca oscilatie a traiectoriei, deci un mic (sau mai mare) zig-zag involuntar pe asfalt, ceea ce la viteze mari nu este prea dorit, nu? Ok, este si ESP-ul care te va ajuta sa eviti un derapaj daca lucrurile se complica, dar in orice caz, nu este prea relaxant sa conduci in acest mod. De ceva timp BMW a introdus sistemul Dinamic Drive (daca nu-i gresesc numele) care are rolul de a opune rezistenta miscarilor din volan la viteze ridicate si astfel daca, spre exemplu, iti scapi telefonul din mana nu mai e riscul sa tragi si volanul din reflex, sau alte cazuri de genul asta. Mercedes a rezolvat altfel problema, oridinul de demultiplicare a directiei creste odata cu viteza, adica in cazul S Klasse de exemplu, la manevrele de parcare obtii unghiul maxim de bracare doar cu 1.5 rotiri din volan, iar la viteze de autostrada ai obtine acelasi lucru (ok nu bracajul maxim, dar asta implica si miscarile involuntare de care ziceam) din 3 rotiri si ceva. Deci daca vrei sa schimbi banda, tre sa tragi ceva mai mult de volan si daca te mai joci cu volanul, efectul asupra rotilor nu va mai fi atat de sesizabil... A inteles cineva? :) Dau meditatii in particular :))
    Lincoln vrea să facă maşini la fel de manevrabile ca modelele BMW
  • Nu, m-am exprimat corect. Datorita directiei prea incisive, in linie dreapta daca modelul nu beneficiaza de directie activa (ceea ce face directia sa devina tot mai tare cu cat viteza este mai mare), la orice miscare neatenta a volanului poti sa ai surprize. Din aceasta cauza, pe deoparte daca directia e mai moale, la drum drept, chiar daca mai atingi involuntar de volan, masina nu raspunde prea mult. Dar in curbe nu vei simti masina la fel de controlabila. Pe cand, ca si in cazul modelelor BMW, te joci cu ele in viraje, dar pe autostrada, la viteze ridicate, orice atingere a volanului se poate traduce printr-un balans al caroseriei (aici intervenind sistemele despre care vorbeam mai sus). Deci, da, aveam dreptate.
    Lincoln vrea să facă maşini la fel de manevrabile ca modelele BMW
  • Noi mai avem un piculetz de autostrada de terminat (inca vre-o 2-3 mii de km) si promitem ca ne apucam si noi imediat de infrastructura pentru masinute electrice.
    FRANŢA: Renault şi Vinci pregătesc infrastructura pentru vehiculele electrice
  • ...si ciorile vor sa fie porumbei... Poate nu stiu de insemnatatea experientei... BMW lucreaza de zeci de ani sa faca astfel de modele, Lincoln ar visa sa faca asta in cativa ani... Da ma lasi?... Si mai mult ca asta, americanii nu au nevoie de masini asa de manevrabile, au nevoie doar de tinuta cat mai buna in linie dreapta (la care BMW nu exceleaza) pentru ca se stie "forma" drumurilor de la ei. Deci, ce vor ei de fapt sa faca??
    Lincoln vrea să facă maşini la fel de manevrabile ca modelele BMW
  • "duel" cu 3 masini?? Ha? Fiv-ar gramatica de ras... De cand substantivul "duel" desemneaza ceva ce se intampla intre mai mult de 2 persoane?...
    Duel haute couture: Audi A7 vs. Mercedes CLS vs. Jaguar XJ
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS 1310, Logan, Matiz, Octavia, Astra, Symbol, Forester, Traffic, Tucson, Q5, i30, Golf VI, C-Crosser, etc
  • MASINA LA CARE VISEZ GT-R, Range Rover
  • TOP MASINI 1. 1. GT-R
    2. 2. Range Rover
    3. 3. Bentley Continental GT (Speed)
    4. 4. Mercedes S-Klasse
    5. 5. BMW X5
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău