• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

GT-R

  • Membru din 17.02.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 330 in total
  • Dupa grosimea usilor (se vede cand coboara soferul) imi imaginez ce blindaj poate avea... Mai bine sa fii muritor de rand, sa poti sa te plimbi in chiloti pe plaja, fara sa crezi ca vreodata ar trage cineva vreun glonte intentionat spre tine, decat presedinte si sa trebuiasca sa stai numai baricadat... In sfarsit ma simt bine sarac :)))
    Limuzina lui Obama rămâne înţepenită la vizita oficială din Irlanda
  • O masina deosebita. Multi vor incepe sa spuna ca CL, seria 6 sau altele is mai bune, mai performante, etc... Dar cine isi cumpara asa ceva, nu-l ia pentru a-si pune statie si antena pe portbagaj, ci pentru mult mult stil. SI nu simte nevoia de a aborda viraje rapide, nici sferturi de mila... Ci pentru a atrage respect... Pentru a fi diferit... Sper ca brandul Bentley sa ramana acolo, sa astepte sa urce oamenii catre el, nu sa coboare el in intampinare...
    Verdictul Autocar pentru noul Bentley Continental GT
  • ...au maimutzoii gusturi, nu gluma...
    Bentley: Unul din patru exemplare se vinde în China
  • Nu se discuta pe tema asta, ci se punea intrebarea de ce grupul VAG (sau in general toate corporatiile de acest gen) nu ofera toate modelele sub o singura marca...
    Mercedes ar putea crea un rival pentru Bentley Continental GT
  • Da, asa cum zici, au fost preluate, dar in momentul de fata sunt aceeasi Marie, dar cu alta palarie! Pentru cei care vor sportivitate este Seat (asa zic ei, in fine), pentru cei care vor low cost este Skoda, ceva mai sus este VW, iar pt solutii premium este Audi. Dar daca te uiti la solutii constructive, de la platforma pana la butoanele din bord sunt aproape identice. Puteau oferi totul intr-o singura marca, dar le-au distribuit in asa fel incat sa raspunda tuturor cerintelor de pe piata, de la cele mai simple la cele mai pretentioase. Aceste marci nu au "renascut" cum zici tu, ci, daca te uiti mai cu bagare de seama, VAG nu a facut altceva decat sa le foloseasca pe fiecare in parte pentru a-si atinge tinta si de a acoperi cat mai bine cererea. Uita-te la ce modele propuneau fiecare din aceste marci inainte de a fi preluate, si ce produc acum. Intreaba-te de ce ai prefera un Audi A8 si nu un VW Phaeton! Te rog, nu formula pretentii atotstiitoare pe un teren pe care nu-l cunosti.
    Mercedes ar putea crea un rival pentru Bentley Continental GT
Pagina
12345...434445...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS 1310, Logan, Matiz, Octavia, Astra, Symbol, Forester, Traffic, Tucson, Q5, i30, Golf VI, C-Crosser, etc
  • MASINA LA CARE VISEZ GT-R, Range Rover
  • TOP MASINI 1. 1. GT-R
    2. 2. Range Rover
    3. 3. Bentley Continental GT (Speed)
    4. 4. Mercedes S-Klasse
    5. 5. BMW X5
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău