• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

GTS-F1

  • Membru din 11.11.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 42 in total
  • Prima cursa din Europa... sa zicem ca pentru moment este o surpriza imensa. Cei de la McLaren au venit cu un pachet masiv, dar sunt cam tot acolo unde erau si cursa trecuta. Nu prea conteaza, sunt departe de cei din "sfanta treime" dar un mare "BRAVO" pentru pachetul dezvoltat. McLaren este foarte foarte departe de anii 2010-2012 in care luptau pentru victorii cat de cat ok, dar cred in 2019 s-ar putea sa faca un pas mare inainte. Cei de la Red Bull au venit cu un pachet masiv si care anunta macar 1/2 secunda avans, cei de la Red Bull sperau la ceva mai mult, personal cred ca este un pachet complicat, care pentru moment mai are nevoie de multa munca si dezvoltare. Un mare "BRAVO" si pentru ei :P Dar, surpriza vine din partea celor de la Ferrari, deoarece personal eu ma gandeam c-o sa fie la cel putin 1s in spatele atat a celor de la Mercedes cat si a celor de la Red Bull. Surpriza... as spune treaba sta cumva altfel. De fapt este posibil sa in fata celor de la Mercedes, dar asta vom vedea maine, in cursa. Cei de la Pirelli au efectuat o mica schimbare, poate pentru a-i ajuta pe cei de la Mercedes, poate nu, treaba lor. Cei de la Ferrari & Red Bull se vor adapta, dar pentru moment, pachetul celor de la Ferrari este cel mai adaptabil, in ciuda faptului ca nu s-au batut pentru pole, si cumva cred ca si-au dat seama ca degeaba pleaca din pole daca intervine un SC si se schimba treaba. Asa au pierdut ambele doua curse, si poate au invatat ceva, vedem maine. Hamilton era foarte bucuros dupa calificari, un mare "BRAVO" pentru ca i-a reusit un tur perfect, plus cred ca si-a dat seama ca ambele masini Ferrari au avut tururi foarte bune pe pneul S, dar ceea ce conteaza este ca este urmat de Bottas, pe prima line :P In nici un moment din calificari cei de la Ferrari nu au fortat, poate si-au dat seama ca punctele conteaza si nu impresia artistica, iar victoriile valoreaza greutatea lor in aur, sper ca au o strategie potrivita pentru maine!
    Hamilton, pole position la Barcelona în fața lui Bottas. Ferrari ocupă a doua linie a grilei de start
  • @Serban: Ai incercat F1 TV? Daca da, ce parere ai?
    Cursele de Formula 1, transmise în direct pe internet în România: abonamentul lunar costă 8 euro
  • @Serban: Stiu cat costa un abonament, nu asta era problema. Idea era mentalitatea, uite un exemplu: o shaorma vs un abanament de 5 euro cat spui tu, personal cred ca shaorma castiga. Sunt sigur ca multi iti permit in abonament super ieftin dar pentru multi "altceva" conteaza mai mult. Nu are nici o treaba cu grandomania, iar de fudulie numai in Ro este considerata o calitate, si eu nu sunt genul care sa fie de acord cu o astfel de opinie. Te rog sa nu superi, nu era un concursa de cine isi permite mai multe, sunt nascut si crescut in Ro, stiu exact cum sunt romanii...
    Avancronica Marelui Premiu al Spaniei: start în sezonul european
  • @Serban: Costa 27 de euro pe an, sau 3 euro pe luna, daca platesti tot anul este mai ieftin, daca cumperi pana Duminica, ai 10% reducere. Ma indoiesc ca cineva din Ro, in afara de mine si inca vreo 2-3 vor incerca acest serviciu, pentru ca nu cred ca si-l permit. Varianta Pro este ok, ai cursele inregistrare dar asa ceva nu ma intereseaza, asa ca am trecut peste :P In rest, transmisia merge in 1080p fara probleme. Mai mult... astept antrenamentele sa-mi dau cu parerea. In Martie am fost in beta si mergea ok, dar pe masura ce invata si optimizeaza infrastructura ma astept sa mearga foarte bine. Plus... poti sa opresti comentariul :P
    Avancronica Marelui Premiu al Spaniei: start în sezonul european
  • In principal articolele de pe multe site-uri de specialitate sunt prezentate trunchiat, pentru ca asa se spera ca vor aduce mai multa... publicitate. Evident exista negociezi intre echipe si FIA si Liberty si Pikachu. Dar, idea de baza a celor de la Liberty a fost ca monopostul de F1 sa fie un model clasic, fara nici un dezvoltare, si la fel au gandit si pachetul motor. Pentru asa ceva nu ai nevoie de constructori, ai nevoie doar de... bagatori in seama. Atata timp cat echipele isi contruiesc sasiuri, le deseana in tuneluri de vant destul de avansate, ar inseamna sa aruncam pe geam cam tot in ceea ce au investit echipele multa munca si bani de-alungul a peste 60 de ani de F1. Ferrari au negociat ceva mai atent, nu sunt impotriva unui pachet standard ca Aston Martin depilda ca nici maca nu dezvolta motoare pentru masinile pe care le vand (lol), ci doresc sa dezvolte asambluc motor atat cat se poate. Cei de la Libery au agreeat idea ca asamblul motor sa fie atat un pachet standard dar si un pachet dezvoltat de producatorii de motoare, evident cei de la Aston n-au nici o sansa sa dezvolte ceva si probabil alaturi de Cosworth se vor concentra pe altceva. Dar Honda este incantata de idee si alaturi de Ferrari & Mercedes & Renault vor continua in F1 si dupa 2021. Am vazut ultimele discutii despre diferite modificari pentru 2019 si cumva sunt incantat, dar mai este mult pana acolo si evident, mai multe de discutat despre acest subiect :P Totusi, dupa ce am urmarit cursa de WEC de la Spa, nu mi-a venit sa cred cat de bine a pilotat Alonso, si sincer sa fiu... BRAVO pentru victorie :P Aventura lui Alonso in WEC incepe cu o victorie :P
    Ferrari insistă că se va retrage din Formula 1 în absența unor motoare puternice: "Existăm pentru a dezvolta motoare"
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ferrari 488 GTB
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău