• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

GTS-F1

  • Membru din 11.11.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 42 in total
  • Am revazut incidentul dintre Ocon si Raikkonen si sincer sa fiu... Halo-ul ala este retardat... la fel cum ma gandesc si in cazul lui Bottas, pur si simplu nu se vede cum trebuie cu acest Halo. Bottas realmente nu cred ca a avut ceea ce era exact in fata lui, perpendicular pe Halo, Vettel nu cred ca a estimat bine distanta din acelasi motiv si surpriza cred ca si Verstappen era ocupat sa se uite in oglinzi si nu a vazut unde vine curba. Evident la prima vedere par scuze, dar pentru moment cred ca acest Halo este o imbecilitate pe care doar FIA o putea implementa...
    Spectacol la Baku: Hamilton câștigă în fața lui Raikkonen după o pană suferită de Bottas. Vettel pe locul 4, acroșaj între Verstappen și Ricciardo
  • Dar surpriza... a fost dubla pana a lui Alonso... masinile astea sunt rezistente :P
    Spectacol la Baku: Hamilton câștigă în fața lui Raikkonen după o pană suferită de Bottas. Vettel pe locul 4, acroșaj între Verstappen și Ricciardo
  • Cursa trecuta Verstappen incerca sa-l "depaseasca" pe Hamilton, un tur mai tarziu il "depasea" pe Vettel, cursa aia l-a incomodat pe Ricciardo, intr-un duel pe care pot sa-l inteleg daca realmente era victorie si nu pentru locul 5... Verstappen schimba directia cand vrea. ce muschii lui... in 2016 mi se pare ca a avut vreo 3-4 astfel de incidente, anul trecut inca vreo 2, dar anul asta i-a "reusit" cu Ricciardo. Pacat pentru ca... Ricciardo avea liber la depasire daca Versttapen isi aducea cumva aminte ca a schimbat deja odata directia... Pacat... dublu abandon... ziceam la inceputul sezonului ca poate o sa fie sase piloti in lupta si dupa nici patru (4) curse... parca tot Ferrari vs Mercedes este cu un avantaj pentru Mercedes... Raikkonen nici n-a incercat la restart sa depaseasca pe cineva... Pacat de Bottas, realmente a condus mai bine decat Hamilton, s-a descurcat bine in ambele stinturi si plus aia de la Ferrari sunt realmente tampiti (in loc sa stea cu nasul in ecranul ala poate le zice cineva sa se uite dracului pe circuit????????????????). Vettel a gresit, dar sincer... dar daca nu incerca era pacat pentru ca treaba lui este sa atace :P Bravo pentru Hamilton, nu era prea bucuros dar a castigat cursa :P Un bravo si pentru Raikkonen :P, si Perez, dar... un mare "BRAVO" pentru Leclerc :P Cu toate ca Bottas a abandonat, Vettel a gresit si ambele masini Red Bull au abandonat... cursa a fost incendiara :P
    Spectacol la Baku: Hamilton câștigă în fața lui Raikkonen după o pană suferită de Bottas. Vettel pe locul 4, acroșaj între Verstappen și Ricciardo
  • Intre FP1, 2 si 3, cea mai mare necunoscuta a fost temperatura pistei, de aia am performante diferite ale celor de la Ferrari vs Mercedes vs Red Bull, iar astazi in Q cand a contat mai mult, cei de la Ferrari au fost in fata, urmati de cei de la Mercedes dar... cei de la Red Bull au dezamagit un pic. Cursa de maine in schimb nu este castigata din primul tur, se pot intampla multe, ma astept la macar un SC, dar pana atunci un mare "BRAVO" pentru Vettel, un "Bravo" pentru Hamilton si Bottas si un mare... "OMG" pentru Raikkonen care a facut cateva greseli...
    Vettel, pole position în Azerbaidjan în fața lui Hamilton. Bottas și Ricciardo, în a doua linie a grilei
  • Discutiile sunt interesante cand stim cum sta treaba in realitate, adica in interiorul echipelor.... ceea ce evident nu este cazul aici :P Eu personal nu cred ca Ricciardo are nevoie sa negocieze inca, sezonul este inca la inceput, se pot intampla foarte foarte multe pana la finalul sezonului. Despre Ricciardo in schimb, il inteleg, Verstappen are toata echipa de partea lui, are un salariu de vreo 9 ori mai mare ca el (sau in jurul), este vazut ca viitorul echipei si probabil masina este gandita/desenata cu o mare atentie pentru nevoile lui. Multa lume discuta despre acel fatidic sezon 2014, cand Ricciardo a avut o prestatie foarte buna, in timp ce Vettel a fost ocupat cu altceva. Fanii in principal vor ignora argumentele si vor incepe prin a debita diferite idei doar doar... o sa fie ceva concret... candva. Nimic mai adevarat. Ricciardo l-a batut pe Vettel si a castigat cateva curse, bravo lui. Dupa care liniste pe toata linia, in ciuda talentului deh era de vreo 2 ori mai valoros ca Vettel... echipele nu prea sunt interesate de el, victorii nu prea are, campioanate nu a castigat, nici salariul nu i-a crescut. In schimb Hamilton si Mercedes au cam luat sters pe jos cu competitia, cateva victorii ale lui Vettel si cateva victorii ale lui Verstappen si cam liniste. De ce? Pentru ca monopostul conteaza foarte mult in F1. Cei de la Red Bull stiau ca Vettel o sa plece la Ferrari (deh nu-s tampiti), nu-l aveau inca pe Verstappen si era normal sa-l bage in seama pe Ricciardo. Aia era 2014, in 2018, nu prea il mai baga in seama pe Ricciardo pentru ca il au pe Verstappen si Sainz vine din urma. Ricciardo... irelevant pentru Red Bull in acest moment, nici nu prea are cu ce negocia. Salariu mic are, atentia echipei nu o are... Verstappen este cel pe care mizeaza cei de la Red Bull. Mercedes acuma... Hamilton nu-l doreste pe Alonso, nu-l doreste pe Vettel (s-a ofticat rau cand a aflat ca Mercedes negocia cu acesta si cu Verstappen loooool), si sigur nu-l doreste nici pe Ricciado. Ferrari la final... Vettel este ok, Raikkonen n-are nici o treaba cu ce gandeste echipa in acest moment, dar comparativ cu sezoanele trecute parca este mai atent si pare mai motivat. Doar ca dupa ce face bine treaba in calificari... in cursa nu are un rift la fel de bun ca Vettel. Cel putin in primele trei curse din acest sezon, nu mai zic nimic de sezoanele trecute doar Vettel pare ca se lupta pentru Ferrari, iar Raikkonen pare ocupat cu altceva. Si sincer... este platit regeste... cu banii aia pot sa-i ia si pe Ricciardo si pe Magnussen si probabil inca un pilot :P Personal nu cred ca Ricciardo isi doreste la Ferrari sau Mercedes, pentru ca Vettel si Hamilton sunt deja acolo. Ca-i mai bun ca Vettel sau ca Hamilton... este irelevant. Cei de la Ferrari il sustin pe Vettel, cei de la Mercedes il sustin pe Hamilton. Iar Hamilton a spus ca daca il doresc pe altcineva... el o sa plece. Vettel in schimb a spus ca este ok cu cine doreste seful, si nu se refera la Arrivabene ci la Marchionne care de anul viitor se va ocupa exclusiv de Ferrrari :P Vettel a gresit cu carul in 2017, daca o va face si sezonul acesta nu cred ca o sa mai prinda 2019 la Ferrari cu acelasi Marchionne sef :P
    Ricciardo, tentat să plece la Ferrari? Pilotul Red Bull ar fi semnat un acord pentru negocieri exclusive cu Scuderia
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ferrari 488 GTB
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău