• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

George005

  • Membru din 27.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 55 in total
  • Dar ce-i cu linistea asta ? Au murit fanii lui alonso si ai ciocolatiului ? Nu pot sa cred. Imi pare bine ca Vettel a inchis gura tuturor. Va salut.
    ANALIZA: Ghidul matematic al noului campion mondial
  • Raportat la regulamentul actual, nu cred ca vom mai vedea vreodata un invingator plecat de pe una din pozitiile 14-20. Pentru ca e imposibil, oricat de talentat ai fi si oricat de buna ar fi masina. Recunosc ca nu urmaresc F1 decat de vreo 10 ani, dar e greu sa compari ce se intampla acum, cu ceea ce faceau schumacher, senna, piquet sau mansell pentru ca regulamentul ii impiedica sa faca asta. F1 a devenit un sport de domnisoare, iar ce care mai incearca sa fie niste "gladiatori" sunt impiedicati sa faca asta.
    Vettel: "Am fost adormit, iar asta m-a costat victoria"
  • Nu stiu daca ai observat, dar Alonso era mai rapid pe liniile drepte, iar Vettel reducea din diferenta in viraje. In fine, nu are rost sa ne contrazicem. Fiecare isi sustine favoritul, discutia transformandu-se intr-una subiectiva.
    Vettel: "Am fost adormit, iar asta m-a costat victoria"
  • Mi se pare ca esti putin cam zgarcit la adresa lui Vettel, in sensul ca nu-i acorzi meritele. Sa nu uitam ca el a inceput sa se afirme la Toro Rosso, cu o masina nu tocmai performanta. Mi se pare un pic penibil sa vii acum sa spui ca nu are spirit de luptator, atata timp cat "s-a luat la tranta cu propriul coechipier in Turcia", lucru corect din punctul meu de vedere atata timp cat echipa ta este mai performanta decat celelalte rivale, iar coechipierul tau se afla inaintea ta in clasament. Automat il face pe aceste adversarul tau numarul 1. Atitudinea lui din Ungaria in momentul in care a ajuns in spatele lui Alonso mi s-a parut una corecta. Nu merita riscul pentru cateva puncte.
    Vettel: "Am fost adormit, iar asta m-a costat victoria"
  • Initial, cand am vazut reluarile in timpul cursei, vinovatul principal mi s-a parut Vettel, dat fiind faptul ca nu era la prima abatere. Insa dupa ce am revazut faza am ajuns la concluzia ca vinovatul n1 a fost Webber. Explicatia mea e una simpla si nu trebuie sa fie cineva de acord cu ea: Vettel a prins interiorul si asta e cel mai important lucru la situatiile de acest gen. In momentul in care ai pierdut interiorul trebuie sa te conformezi si sa lasi adversarul care e evident mai rapid ca tine. Asta a fost doar o ambitie prosteasca, au mai fost chestii de genul si culmea tot intre coechipieri.
    Red Bull: "Vettel şi Webber trebuiau să-şi lase spaţiu"
Pagina
12345...1011
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău