• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

George005

  • Membru din 27.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 55 in total
  • 1. Vettel Red Bull Racing RB7 1:23.315 42 pit 2. Barrichello Williams FW33 1:24.042 + 0.727 66 pit 3. Rosberg Mercedes GP W02 1:24.730 + 1.415 61 pit 4. Button McLaren MP4-26 1:24.923 + 1.608 22 pit 5. di Resta Force India VJM-04 1:25.194 + 1.879 60 pit 6. Alonso Ferrari F150th 1:25.247 + 1.932 43 pit 7. Alguersuari Toro Rosso STR6 1:25.259 + 1.944 59 pit 8. Kovalainen Lotus F1 T128 1:26.421 + 3.106 25 pit 9. Petrov Lotus Renault GP R31 1:26.884 + 3.569 60 pit 10. Liuzzi HRT F1 Team F110 1:28.580 + 5.265 45 pit 11. Glock Virgin Racing MVR-02 1:29.488 + 6.173 29 pit 12. Kobayashi Sauber C30 1:29.498 + 6.183 66 pit 13. Teixeira Lotus F1 T128 1:33.546 + 10.231 12 pit 14. Heidfeld Lotus Renault GP R31 geen tijd 0
    Vettel, cel mai rapid în prima zi de teste de la Barcelona
  • 1. Alonso Ferrari 1:25.485m 2. Button McLaren 1:26.365m 3. Vettel Red Bull 1:26.640m 4. Alguersuari Toro Rosso 1:26.755m 5. Schumacher Mercedes 1:27.661m 6. Barrichello Williams 1:29.768m 7. Kovalainen Lotus 1:31.670m 8. Karthikeyan Hispania 1:32.396m 9. D'Ambrosio Virgin 1:33.977m 10. Kobayashi Sauber 1:36.264m 11. Heidfeld Renault 1:44.324m
    Testele din Bahrain ar putea fi mutate la Barcelona
  • 1. Schumacher Mercedes 1:37.466 m 2. Button McLaren 1:38.429 m 3. Barrichello Williams 1:39.129 m 4. Alguersuari Toro Rosso 1:40.408 m 5. Kovalainen Lotus 1:41.115 m 6. Karthikeyan Hispania 1:41.152 m 7. Kobayashi BMW 1:43.519 m 8. Heidfeld Renault 1:44.324 m 9. D'Ambrosio Virgin 1:45.865 m 10. Alonso Ferrari 1:46.509 m
    Testele din Bahrain ar putea fi mutate la Barcelona
  • Desi nu sunt un adept al lui Hamilton, trebuie sa zic "Jos palaria". A dat niste declaratii in zilele de dupa cursa de maxim bun simt asa ca merita tot respectul.
    Hamilton speră să lupte cu Red Bull pentru victorii în 2011
  • Eu nu as schimba nimic la actualul format, atata timp cat seamana foarte mult cu un fantasy "league", cum este la fotbal. Ma refer ca si sistem de punctare. Puncteaza pur si simplu pick-urile participantilor. Sau, daca as putea alege o chestie ar fi asta: sa nu se mai poata face modificari odata cu inceperea weekend-ului respectiv ( cu tot cu antrenamente). Si atunci s-ar puncta numai intuitia participantilor, care e cea mai importanta si relevanta in acelasi timp.
    Ajută-ne să îmbunătăţim managerul F1 Champ în 2011!
Pagina
12345...91011
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău