• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

George005

  • Membru din 27.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 55 in total
  • Driver Team Car Time Difference # 1. Schumacher Mercedes GP W02 1:21.268 27 pit 2. Alonso Ferrari F150th 1:22.104 + 0.836 36 pit 3. Barrichello Williams FW33 1:22.233 + 0.965 22 pit 4. Heidfeld Lotus Renault GP R31 1:23.008 + 1.740 23 pit 5. Kobayashi Sauber C30 1:23.845 + 2.577 24 pit 6. Kovalainen Lotus F1 T128 1:25.587 + 4.319 24 pit 7. Button McLaren MP4-26 1:26.339 + 5.071 14 pit 8. Sutil Force India VJM-04 1:26.815 + 5.547 19 pit 9. D'Ambrosio Virgin MVR-02 1:29.181 + 7.913 18 pit 10. Vettel Red Bull Racing RB7 1:30.288 + 9.020 7 pit 11. Alguersuari Toro Rosso STR6 no time 2 12. Hamilton McLaren MP4-26 no time 0 13. di Resta Force India VJM-04 no time 0 14. no time 0
    Schumacher: "Red Bull este echipa de bătut în 2011"
  • Mercedes a mai concurat in F1 in sezoanele 1954-1955, cand a si castigat 2 titluri la constructori. Deci se poate spune ca la acea vreme faceau parte din elita. Acum se incearca revenirea. Ce ti se pare gresit in exprimarea lui Daniel Popescu. Inteleg cand se greseste, dar de data asta tu esti cel prost informat sau neinformat.
    PREVIEW F1 2011: Mercedes GP: Revenirea în elită
  • 1. Webber Red Bull Racing RB7 1:23.442 22 pit 2. Buemi Toro Rosso STR6 1:23.550 + 0.108 40 pit 3. Sutil Force India VJM-04 1:24.226 + 0.784 29 pit 4. Maldonado Williams FW33 1:24.745 + 1.303 27 pit 5. Mass Ferrari F150th 1:25.676 + 2.234 51 pit 6. Perez Sauber C30 1:26.914 + 3.472 38 pit 7. Schumacher Mercedes GP W02 1:27.079 + 3.637 42 pit 8. Hamilton McLaren MP4-26 1:27.561 + 4.119 53 pit 9. Trulli Lotus F1 T128 1:29.992 + 6.550 18 pit 10. D'Ambrosio Virgin MVR-02 1:31.713 + 8.271 27 pit
    Rosberg nu s-a acomodat cu sistemul KERS
  • 1. Hamilton McLaren MP4-26 1:26.819 49 pit 2. Buemi Toro Rosso STR6 1:26.877 + 0.058 6 pit 3. Maldonado Williams FW33 1:27.218 + 0.399 29 pit 4. Petrov Lotus Renault GP R31 1:27.374 + 0.555 53 pit 5. Rosberg Mercedes GP W02 1:27.793 + 0.974 44 pit 6. Perez Sauber C30 1:27.819 + 1.000 54 pit 7. Sutil Force India VJM-04 1:27.923 + 1.104 60 pit 8. Ricciardo Toro Rosso STR6 1:28.329 + 1.510 42 pit 9. Webber Red Bull Racing RB7 1:30.497 + 3.678 65 pit 10. Karthikeyan HRT F1 Team F110 1:30.722 + 3.903 32 pit 11. Glock Virgin MVR-02 1:31.436 + 4.617 62 pit 12. Mass Ferrari F150th 1:31.673 + 4.854 53 pit 13. Trulli Lotus F1 T128 1:32.157 + 5.338 29 pit 14. Mondini HRT F1 Team F110 1:32.567 + 5.748 14 pit
    Vettel rămâne cel mai rapid în testele de la Barcelona
  • 1. Hamilton McLaren MP4-26 1:28.053 42 pit 2. Ricciardo Toro Rosso STR6 1:28.329 + 0.276 42 pit 3. Sutil Force India VJM-04 1:28.422 + 0.369 56 pit 4. Petrov Lotus Renault GP R31 1:29.480 + 1.427 43 pit 5. Perez Sauber C30 1:30.374 + 2.321 44 pit 6. Webber Red Bull Racing RB7 1:30.497 + 2.444 64 pit 7. Karthikeyan HRT F1 Team F110 1:30.722 + 2.669 32 pit 8. Glock Virgin MVR-02 1:31.436 + 3.383 56 pit 9. Trulli Lotus F1 T128 1:33.097 + 5.044 27 pit 10. Mass Ferrari F150th 1:35.212 + 7.159 42 pit 11. Mondini HRT F1 Team F110 1:37.372 + 9.319 5 pit 12. Maldonado Williams FW33 1:43.121 + 15.068 13 pit 13. Rosberg Mercedes GP W02 1:43.268 + 15.215 31 pit Timpii sunt inca in conditii de pista umeda, probabil ca se vor mai imbunatati pana la sfarsitul sesiunii.
    Vettel rămâne cel mai rapid în testele de la Barcelona
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău