• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giannig

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 316 in total
  • mda...i-a incurcat intr-adevar...si intotdeauna m-a incantat Heidfeld ca face treaba asta si ia puncte de la Mclaren/Ferrari. Dar pana acum doar lui Mclaren i-a luat puncte...nu mai ma bucura.Ieri s-a intamplat ca si Massa a pierdut 1pct lui Kubica. Echipele progreseaza tot timpul, altfel Spyker aflati la 2-3 sec de ei i-ar depasi. Dar Mclaren e traditional echipa care avanseaza cel mai mult intr-un sezon, iar cu Ferrari oricum nu e de joaca, sunt si ei cel putin la fel de avantati precum Mclaren. BMW ca echipa de uzina e totusi tanara...inainte faceau doar motoare, acum se ocupa de tot, si sa vina asa aproape de lupta istorica Ferrari vs Mclaren e deja o realizare. In momentul de fata Fisico mai reuseste si locuri 5-6...asa cum reusea si pe vremea cand Alonso conducea cealalta masina. Nu poti sa nu te intrebi ce ar face Alonso daca ar fi inca la Renault. In aceeasi ordine de idei, nu-l vad pe Heidfeld in stare sa le castige un titlu. Kubica ar putea...Le trebuie un pilot in stare pentru titlu, asa cum si la Renault a fost nevoie de un Alonso. Si sa nu il judecam pe Alonso pentru ultimele performante, inainte sa ne gandim ca Mclaren procedeaza altfel decat Renault. Poate ca si stilul personal isi spunea cuvantul in masina campioana de anul trecut.
    Theissen, incantat de progresul lui BMW
  • Are un site www.fernandoalonso.com , spune-i toate ce te nemultumesc direct lui. Alonso a fost mai rapid ieri, dar nu pentru ca ar fi natural mai rapid, ci pentru ca nici pana in calificari Lewis nu a reusit sa-si regleze masina, iar in cursa s-a plans de comportament subvirator - e vina lui acolo, poate mai importanta decat greseala de la pituri. Nici telemetria lui Alonso nu l-a ajutat sa-si regleze masina...si putem zice ca e prima oara cand pe Lewis il penalizeaza lipsa de experienta, in alegerea reglajelor, cauciucurilor si strategiei. Dar priveste si la ceilalti piloti, anume Kubica si Kimi. Daca Kubica a inceput prost anul asta, acum de fiecare data se califica si termina mai bine decat Heidfeld. Kimi a inceput sa castige din nou si incepe sa aiba timpi mai buni fata de Massa. Pe ce dadea vina Kubica pentru startul slab? Dar Kimi? cauciucurile . Este posibil ca si Alonso in sfarsit sa se fi acomodat cu ele. Pacat ca nu a riscat cu cauciucuri moi cand a contat si a iesit tot pe dure de la pit. Dar acum iar are Ferrari 0.5 sec pe tur avantaj. Mclaren trebuie sa gasesca de undeva acest 0.5s. Lewis va fi un adversar dificil, atat pentru Alonso cat si Kimi. Si daca intr-adevar cei 3 piloti, buni prieteni cu Michelin, s-au acomodat anul asta ar putea fi cea mai buna sansa pentru Lewis sa ia titlul, pentru ca anul viitor vom avea alta poveste.
    Alonso sustine ca este mai rapid decat Hamilton
  • Se poate sa avansati schimbarile in timp pentru testele de la SPA in Belgia?
    F1 CHAMP: Noul regulament F1 CHAMP
  • Stepney ii acuza pe Ferrari ca se comporta ca niste mafioti. Si pe Mario Almondo ca i-ar fi plantat pe biroul lui desene tehnice, pe care Stepney le-ar fi returnat deja. Puteau oare Ferrari sa planteze documente la Mike Coughlan? atunci in mod clar ar putea avea si ei documente Mclaren. Tombazis care se ocupa de aero a plecat de la Mclaren la Ferrari la inceputul anului si si-a adus ideile pentru aripa fata cu el. De ce ar pune Ferrari dovezi false? doar o minte intunecata ar gandi asa ceva si eu imi imaginez un singur om: Jean Todt. Dar de ce? Ferrari sunt competitivi...clar nu au nevoie de trucuri d-astea. Mike Coughlan ar trebui sa-si declare si el propria pozitie, ca lucrurile sunt prea alambicate. Eu sincer nu mai inteleg nimic. Si cineva minte.
    Stepney neaga ca i-a dat documente lui Coughlan
  • Nu m-as surescita prea tare. Ford cu problemele lor financiare scapa de Aston,singura lor marca foarte profitabila; vor sa scape de Jaguar si Volvo...ca sa cumpere o fabrica in europa de est??? Nu vor face Fiesta ca se face in Franta, nici Ka ca e prea batrana, un inlocuitor poate... Focus/Mondeo se fac in Anglia. Poate aici sa mute o linie de asamblare. Altfel vor face ori kituri, ori masini mici hibride. Asta daca si-au platit toate spagile la zi.
    Detalii privind oferta Ford pentru Daewoo
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău