• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giannig

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 316 in total
  • Cand conduci nici nu e recomandat sa risti...exact asta stie Alonso ca nu mai poate face anul asta....trebuie sa riste...si Ferrari trebuie sa riste ca sa ajunga Mclaren.... si Raikkonen si Massa trebuie sa riste sa nu il piarda din catare pe Hamilton....si asta e bine, caci anul trecut Ferrari au riscat si i s-a stricat masina lui Schuey in penultima cursa...dar sa fie competitivi by all means, e foarte bine. Ce misto ca e sfarsit de saptamana!
    Magny Cours, antrenamente libere 1: Dominatie Ferrari
  • e bine oricum daca revine Ferrari...si asta vine de la un Mclaren pursange. Cel putin in concurs vor mai fi rasturnari de situatii , si nu vom stinge televizoarele dupa primele 10 ture.
    Magny Cours, antrenamente libere 1: Dominatie Ferrari
  • Mersi Kovy! boule
    Magny Cours, antrenamente libere 1: Dominatie Ferrari
  • Free women sau orgii...ce il mai poate motiva pe Ralf? sau poate frasu sa treaca la Toyota in locul lui Trulli? masina nu e fantastica, dar daca nici pilotul nu e motivat e o reteta pentru dezastru si pentru midfield pentru Toyota. Ralf nu a mai fost niciodata acelasi dupa primul accident la Indyanapolis.
    Ralf Schumacher: "Banii nu ma motiveaza"
  • eram mai fericit daca imi spuneai ca nu se mai intoarce in F1; m-a mai deranjat Quick Nick si cu alte chestii in trecut.
    Teste Silverstone, ziua 1: Surpriza Ralf Schumacher
Pagina
12345...192021...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău