• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giannig

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 316 in total
  • Si sunt foarte suparat pe Heidfeld ca iar incepe testele pe piciorul stang.
    Teste Silverstone, ziua 1: Surpriza Ralf Schumacher
  • Curios...citisem la Toyota ca Montagny va fi in masina.
    Teste Silverstone, ziua 1: Surpriza Ralf Schumacher
  • Billy misto de tot gluma, chiar m-a distrat. Ne-ai mai zis macar de 2 ori ca Alonso e campion fabricat. Renault a avut in 2005 o masina care nu se strica ,iar in 2006 cauciucurile Michelin mai performante, decat Bridgestoneurile Ferrari. Dar in ambele cazuri Renault nu era cea mai buna masina de pe grila. Kimi a pierdut nu numai pentru ca avea unele sensibilitati masina, ci si pentru ca, aflam acum, streseaza materialul de concurs. Schuey a pierdut si in concurs pe pista, nu numai datorita cauciucurilor. Si nici FIA nu i-a favorizat pe Renault in cei 2 ani, au incercat sa le bage bete in roate. E extrem de rar in zilele noastre, cand aportul pilotului e in jur de 5%, ca o masina mai putin performanta sa ia titlul; totusi Alonso a reusit asta de 2ori. Spune-i cum vrei, dar e o realizare. Iar legat de ce spune Flavio...cine e Flavio? un manager care s-a incurcat cu Naomi si are un copil cu Heidi Klum. Inginerii spun ca totusi simt lipsa aportului lui Alonso. Si se vede si pe grila anul asta. In relatie cu Lewis, raspunsurile sunt la vedere. Lewis a venit cu pregatire (la sim) si talent in echipa, si se pare ca poate suplini experienta lui Alonso. Daca poti afla si unde franeaza pe pista aflii si unde poti sa il depasesti sau sa castigi timp unde celalalt iroseste, iar asta Lewis o face foarte atent. Il poti pune si in masina lui Kimi, si in scurt timp il depaseste pe Massa, daca are acces la telemetria sa, pentru ca ii este usor sa-si adapteze stilul. Eu depilda nu-l vad pe Kimi nici sa-si doreasca sa procedeze asa. Lewis are si un stil de condus fin, pe cand Alonso conduce brutal, lucru care nu se impaca bine cu cauciucurile Bridgestone si mai putin adaptabil spaniolul. Fernando era foarte bun la a-si conserva cauciucurile, lucru care nu mai e util odata ce s-au reintrodus schimbarile la boxe. Acum Alonso are si surpriza neplacuta ca cea mai mare competitie e in cadrul propriei echipe. Abia de la Indyanapolis a acceptat ca Lewis e intr-adevar un contracandidat. Acum s-a impacat cu ideea , va cauta o alta abordare; si o va gasi pentru ca are resursele. Dar ce greu o sa-i fie....poate sa castige urmatoarele 5 curse si Lewis sa vina pe 2, si abia abia s-ar egaliza punctele. Daca Ferrari nu-si baga odata coada, e chiar nasol pentru Fernando. Eu chiar vreau acum ca Ferrari sa redevina competitiva. Se mai relanseaza si concursul aici.
    Alonso: "Intoarcerea in Europa imi va face bine"
  • Il apreciez pe Alonso foarte foarte mult. Mi-a adus echipa din nou pe culmile gloriei. I-a inlocuit lui Schuey placerea de a alerga cu gustul amar al infrangerii. Dar la naiba ,ce de baliverne mai spune Alonso! Cel mai rau e ca el le crede sincer. Anul trecut Schuey si Ferrari i-au aplicat o corectie la MagnyCours de nu s-a vazut. Pana acum declara ca prefera sa-si dispute titlul cu Lewis decat cu o masina Ferrari, pentru ca in aceeasi masina el va castiga. Si totusi am vazut cu totii Canada si America. Stiam ca nu sunt cursele lui favorite, dar sa iesi la picnic de 4 ori pe bucata ta preferata de gazon la Montreal, ca sa zici dupa aia ca echipa favorizeaza pe Lewis; iar in SUA sa nu poti trece sub nici o forma de Lewis. Cum se va termina anul asta? Lewis si Alonso pentru titlu? Stiam ce poate Lewis inca de pe cand si-a primit si prima oportunitate de testare la Mclaren. Acum 1 luna nu aveam nici un dubiu ca Fernando va castiga, dar dumnezeule baiatul ala e fantastic. Fiind britanic, cred ca Jackie Steward cel mai probabil i-a fost instructor si l-a invatat sa aprecieze valoarea datelor de telemetrie ale lui Alonso, dar dumnezeule cum poate sa-i ia fata lui Fernando pe circuite pe care nu a mai fost in viata lui?? Oare asa de bun e simulatorul ala de la Woking? Cum vei putea compara in viitor pe cineva care munceste de dimineata pana seara pe sim sau pe pista, cu unul ca Raikkonen?
    Alonso: "Intoarcerea in Europa imi va face bine"
  • Tocmai pentru ca testeaza aero nu as pune banii pe ei. Nu in prima zi oricum....N-am remarcat in Canada/SUA daca Mclaren mai au eleronul fata cu 3 aripi, dar pe cand au probabat ei acel artificiu, nu prea au putut zice categoric nici dupa o saptamana daca ajuta sau nu. Mircea, deja v-ati hotarat, dar sa aveti in vedere ca nu vor mai exista salturi mari de pozitii sau rasturnari. Nu se vor mai putea recupera puncte pentru nimeni, oriunde s-ar afla in clasament. Se castigau puncte pentru ca anul asta o echipa are voie doar cu o masina pe zi de test si erau 25-30% sanse sa nimeresti. Cine nu cunoaste cat de cat fata F1, aici scuipa puncte. Pe mine nu ma angajeaza nimeni manager intr-o industrie de care nu am un pic habar, oricat de bun manager as fi, pentru ca nu ai intotdeauna pe cineva sa-ti serveasca informatiile. Puneti informatiile pe site, dar dupa ora 14, sau faceti macar un Poll. Altfel mare lucru nu se mai schimba pana in octombrie la ultima cursa.
    PREMIERA: Propunerile Automarket pentru testele de la Silverstone
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău