• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giannig

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 316 in total
  • Daca ma faceti sa inteleg de ce e nevoie sa afisati pilotii si din ce motiv ati pus si de ce sunt de preferat acei piloti....tot respectul, dar pana atunci consider ca e o idee proasta. In fata clasamentului propunerile astea nu fac decat sa pastreze situatia prezenta. Eu m-am plictisit sa-l vad pe Goosy pe primul loc. I-am urmat insa exemplul si de la Canada am tacut din gura ca e consum prea mare de energie. Felicitari lui Oresteb ca a mai reusit sa reduca din handicap.
    PREMIERA: Propunerile Automarket pentru testele de la Silverstone
  • Holden Monaro ! cu asta il depasesti
    VIDEO: Cand TIR-ul nu se mai termina
  • Holly mother!! cum urca acul vitezometrului....imi placea Veyron ca realizare inginereasca si masina de lux....dar acum o vreau din cu totul alte motive; pur si simplu stiu ca imi trebuie. Pista pe care a mers James este pista privata de teste a lui VW...pe acolo se va plimba si viitorul Golf GTI. Sa faci asta pe timp de noapte pe o autostrada....uluitor de curajos sau stupid.
    VIDEO: 365 km/h cu Veyron pe autostrada in Germania
  • Fernando nu a mai reusit cu noile cauciucuri sa faca un tur rapid; masina si-a pierdut traiectoria optima si s-a urcat pe vibratoare si a pierdut aderenta. Imi displace profund acel ac de par, este extrem de dificil de luat corect. Cu problemele lui Kovy, Speed si Trulli e greu de pus un pronostic pentru maine, pentru ca si cei mai buni isi pot strica masina sau sa piarda putina apasare aero pe care o au si sa intre in zidul campionilor, cand urmaresc o masina. Iar acum acela de par a negat determinarea si hotararea lui Alonso de a prinde pole.
    Montreal, calificari: primul pole din cariera pentru Hamilton!
  • si la 76 ani sau cati are...nici macar nu are rost sa bage bani in curtezane. Intr-adevar asta cu audienta e criminala. S-ar putea sa ii coste insa ca pleaca din europa...nemtii deja nu se mai uita la F1. Daca isi pierde relevanta aici pe vechiul continent....ce sens mai are?? Chiar si GP2 va avea si o dupa GP2 Asia. Am mai spus odata ca imi da Bernie impresia ca sa sparge targul curand si scoate cati bani se poate. Dar India??? Mai bine Rusia sau inca unul in China, daca audienta e problema. Pentru RO era important un circuit mai complex pe care poti pune moto si masini de F1, fara sa ai ceva plictisitor ca Ungaria, dar nici asa simplu precum Bucharest challenge. Poate ati remarcat ca totusi RO e doar o pata gri pe harta motorsportului....cand se striga catalogul sar peste noi. Comercialul chiar ucide sportul...doar priveste fotbalul ca exemplu. Ron Dennis la Monaco depilda, il avea in spate pe CEO Vodafone; si-a calcat pe inima sa-i tempereze pe piloti, ca sa plece cu dubla. Cat de des vedem oare aportul sportivului si cat de des implicarea corporatiei?
    India ar putea intra in F1
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău