- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Formula 1
Alonso: "Intoarcerea in Europa imi va face bine"
Publicat Marti, 19.06.2007
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Fernando Alonso considera ca revenirea caravanei Marelui Circ in Europa va coincide cu revenirea lui in fruntea Formulei 1.
"Ma gandesc ca va fi bine din punctul meu de vedere aceasta revenire a Formulei 1 in Europa. Cred ca de-abia acum va incepe campionatul din punctul meu de vedere. Am parcurs numai sapte curse, nici macat jumatate din cat are sezonul, iar acum am inceput sa fiu increzator ca totul va fi bine pe viitor", a punctat Fernando.
Referindu-se la puterea celor de la McLaren, spaniolul a mai adaugat: "Suntem mai puternici decat am aratat acum doua saptamani sau in weekendul trecut. Avem o masina foarte buna, iar totul decurge conform planului pana acum".
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Alonso: "Intoarcerea in Europa imi va face bine"
Dar la naiba ,ce de baliverne mai spune Alonso! Cel mai rau e ca el le crede sincer. Anul trecut Schuey si Ferrari i-au aplicat o corectie la MagnyCours de nu s-a vazut. Pana acum declara ca prefera sa-si dispute titlul cu Lewis decat cu o masina Ferrari, pentru ca in aceeasi masina el va castiga. Si totusi am vazut cu totii Canada si America.
Stiam ca nu sunt cursele lui favorite, dar sa iesi la picnic de 4 ori pe bucata ta preferata de gazon la Montreal, ca sa zici dupa aia ca echipa favorizeaza pe Lewis; iar in SUA sa nu poti trece sub nici o forma de Lewis.
Cum se va termina anul asta? Lewis si Alonso pentru titlu? Stiam ce poate Lewis inca de pe cand si-a primit si prima oportunitate de testare la Mclaren. Acum 1 luna nu aveam nici un dubiu ca Fernando va castiga, dar dumnezeule baiatul ala e fantastic. Fiind britanic, cred ca Jackie Steward cel mai probabil i-a fost instructor si l-a invatat sa aprecieze valoarea datelor de telemetrie ale lui Alonso, dar dumnezeule cum poate sa-i ia fata lui Fernando pe circuite pe care nu a mai fost in viata lui??
Oare asa de bun e simulatorul ala de la Woking? Cum vei putea compara in viitor pe cineva care munceste de dimineata pana seara pe sim sau pe pista, cu unul ca Raikkonen?
Exista multi oameni in F1 care nu stiu ce sa mai inteleaga. Evident, vocile "grele" evita sa arate cu degetul ceva, pentru ca s-ar crea un curent de opinie bazat pe indicatiile lor, indicatii ce in acest moment nu prea au baze reale.
Singurul numitor comun in toata lumea F1, cand vine vorba de Hamilton vs Alonso, e: "nu inteleg nimic". Deocamdata e f greu de inteles ceva. Lumea initial a considerat ca Alonso a avut o pasa proasta, dupa Monaco toata lumea spera la o revenire, insa si-a luat 2 lectii usturatoare pe 2 circuite pe care Lewis nu mai alergase.
In momentul asta, cred ca mutarea la McLaren a fost greseala carierei lui. Legat de asta, imi aduc aminte ce spunea Briatore in primavara inainte de inceperea sezonului "Alonso is not as good as some people think". Desi nu-l suport deloc pe italian, omul are muuulti ani in f1 si o declaratie de-asta nu o face doar sa nu taca. Cine are urechi de auzit sa auda...
Se numea Ku Klux Klan.
Astazi, 20 de barbati alearga un negru.
Se numeste Formula 1.
Renault a avut in 2005 o masina care nu se strica ,iar in 2006 cauciucurile Michelin mai performante, decat Bridgestoneurile Ferrari. Dar in ambele cazuri Renault nu era cea mai buna masina de pe grila. Kimi a pierdut nu numai pentru ca avea unele sensibilitati masina, ci si pentru ca, aflam acum, streseaza materialul de concurs. Schuey a pierdut si in concurs pe pista, nu numai datorita cauciucurilor. Si nici FIA nu i-a favorizat pe Renault in cei 2 ani, au incercat sa le bage bete in roate.
E extrem de rar in zilele noastre, cand aportul pilotului e in jur de 5%, ca o masina mai putin performanta sa ia titlul; totusi Alonso a reusit asta de 2ori. Spune-i cum vrei, dar e o realizare.
Iar legat de ce spune Flavio...cine e Flavio? un manager care s-a incurcat cu Naomi si are un copil cu Heidi Klum. Inginerii spun ca totusi simt lipsa aportului lui Alonso. Si se vede si pe grila anul asta.
In relatie cu Lewis, raspunsurile sunt la vedere. Lewis a venit cu pregatire (la sim) si talent in echipa, si se pare ca poate suplini experienta lui Alonso. Daca poti afla si unde franeaza pe pista aflii si unde poti sa il depasesti sau sa castigi timp unde celalalt iroseste, iar asta Lewis o face foarte atent. Il poti pune si in masina lui Kimi, si in scurt timp il depaseste pe Massa, daca are acces la telemetria sa, pentru ca ii este usor sa-si adapteze stilul. Eu depilda nu-l vad pe Kimi nici sa-si doreasca sa procedeze asa.
Lewis are si un stil de condus fin, pe cand Alonso conduce brutal, lucru care nu se impaca bine cu cauciucurile Bridgestone si mai putin adaptabil spaniolul. Fernando era foarte bun la a-si conserva cauciucurile, lucru care nu mai e util odata ce s-au reintrodus schimbarile la boxe.
Acum Alonso are si surpriza neplacuta ca cea mai mare competitie e in cadrul propriei echipe. Abia de la Indyanapolis a acceptat ca Lewis e intr-adevar un contracandidat. Acum s-a impacat cu ideea , va cauta o alta abordare; si o va gasi pentru ca are resursele.
Dar ce greu o sa-i fie....poate sa castige urmatoarele 5 curse si Lewis sa vina pe 2, si abia abia s-ar egaliza punctele. Daca Ferrari nu-si baga odata coada, e chiar nasol pentru Fernando. Eu chiar vreau acum ca Ferrari sa redevina competitiva. Se mai relanseaza si concursul aici.