• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giannig

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 316 in total
  • Ce poza super! Le Professor care isi programa dinainte fiecare inghititura de lichid la ce moment in cursa o va bea il povatuieste pe Kimi sa se lase de baut...alcool; si de karaoke. Dar cred ca tocmai pentru ca Schuey s-a imbracat in pijamale rosii la Monaco, Kimi a intrat in protectii. Cred ca il enerveaza la culme sa-l vada pe neamt cu echipa lui. Asta pe cand Alonso l-a luat de gat prieteneste pe Schuey in paddock.
    Alain Prost: "Raikkonen nu s-a integrat inca"
  • Pentru cine joaca la bursa, e bine si cand cresc actiunile si cand scad.
    Damon Hill crede ca McLaren a incalcat regulile
  • O sa ia o amenda ceva in genul 2-5 mil $; si asta numai din cauza gurii lui Ron Dennis, care de obicei e asa de diplomat.
    Alonso: "Ferrari este favorita curselor din America de Nord"
  • Am avut si 8000 credite in banca pentru ca se poate. Asta era in perioada testelor la Paul Ricard. Imi pare rau ca nu ai inteles ca daca sporavaiesti asa usor informatii, situatia nu se poate decat pastra sau inrautati. Eu am inceput sa urmaresc jocul abia dupa Sakir, pe care l-am terminat pe 127 la general, 500 la etapa. Inainte de duminica de la Monaco eram pe 4 la general si 2 la etapa. Cele 550 puncte diferenta la general fata de Goosy, ii permiteau sa aleaga ce era mai bun, deci fara risc clar nu aveam nici o sansa de castig. N-a iesit de data asta, ca nici Ron nu a riscat..uite cu ce circ s-a ales; dar datele viitoare ar putea iesi. Uite cazul lui Theissen...s-a bazat pe SC si acesta nu a aparut niciodata. Daca aparea putea aveam acum mai mult de 36 puncte cat tot anul trecut. Trebuia insa sa incerce o masina sa o califice mai in fata, chiar nu avea nimic de pierdut. Dar asta e singura solutie. Dupa Sahkir aveam un deficit de 2000-3000 credite, pe care le-am redus dupa o cursa atent calculata in Spania si niste teste la doar 550. Poti si tu alege calitate, dar cu anumite riscuri in alte parti, dar in 3 etape poti reduce handicapul. Puncte multe se dau in curse acolo trebuie ales destept. Avansul lui Goosy e de 548 puncte acum fata de urmatorul clasat,ceea ce este enorm. Are informatiile intotdeauna la indemana si simte momentul cand sa schimbe. Dar in curse nu va alege intotdeauna optim. Deci nu va mai plangeti, ponderati atenti la curse ce e de facut.
    Theissen: "Suntem optimisti inainte de Montreal"
  • Mai kentu..tu faci aici public service? mai era unu care se gasise sa scrie ce piloti participa la teste inaintea Automarket. Nu te intereseaza catusi de putin sa avansezi si tu? Acum legat de Theissen. Destept tipul si foarte muncitor. S-a alaturat lui BMW din 77 , si a inceput sa se ocupe dupa un timp de departamentul sport. Dupa problemele de la Williams , BMW i-a incredintat acest proiect ambitios sa vina cu o echipa de uzina. Si in 2 ani ajunge a 3-a putere in F1. Si pun pariu ca nu e doar datorita fortei financiare BMW, ci mai mult mustaciosului. Pacat ca il au pe Heidfeld care nu imi place deloc; iar daca il aduc pe Vettel ...e si mai trist. Imi place de Theissen...dupa Jonathan Neale Managing Director la Mclaren, mustaciosul este un model.
    Theissen: "Suntem optimisti inainte de Montreal"
Pagina
12345...272829...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău