• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giannig

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 316 in total
  • Da, Fisico a fost scump...dar unora nu le place Ferrari asa ca nu am mizat pe masina lor, si mi-am permis. Dezamagitor insa Heidfeld...ce nemernic. Un Renault era mult mai bun. Acesta e payback pentru stirilea alea lipsa si testele imediat dupa 1mai .
    Teste Paul Ricard, ziua 4: Din nou Raikkonen
  • Mai e si asptectul costurilor. Mosley dorea costuri mai mici, iar acum vrea sa impuna alta cursa costisitoare a dezvoltarii pentru motoare V6. Mi-a placut la nebunie comentariul cu Turul Frantei.
    Max Mosley propune o revolutie in Formula 1
  • Tataia s-a retras, acum putem fi prieteni. Altfel nu vom scapa niciodata noi cei care nu-l inghitim pe Schuey, de fantoma sa. A castigat multe premii, a dominat deseori, a gresit des, insa a rescris istoria F1 si a ridicat stacheta. A fost mai degraba un pilot rapid si complet, care discuta ca aceeasi placere si dedicare atat condusul cat si tehnica cu inginerii. Plus are talia mai subtire si e mai in forma decat tinerii de 20 ani. Legat de Schuey, imi pare rau ca nu a mai ramas Senna in scenariu sa vedem ce se intampla. El s-a conturat ca pilot in acea epoca, pe cand manevrele descrise mai sus erau indelarg folosite. Oare n-ar fi meritat ou si otet si Senna? Legat de competitia lui, Hakkinen si Villeneuve au fost pentru o perioda scurta competitivi. Ultimul sa-l bata rasunator este noul CM, Fernando Alonso, care e vazut chiar mai bun decat Schuey, si fara defectele acestuia. Weekendul trecut insa stau si ma intreb cine a batut in primul viraj? Massa sau Schumacher? Privind imaginile in direct si in reluare de multe ori, Alonso a parut ca a vrut sa forteze nota. Dar oare nu a fost sfatul lui Schu implicat intr-un mic contact acolo? Din unul din unghiurile de filmare, pentru o fractiune de secunda, am zarit varful eleronului fata din masina lui Massa , asadar roata stg fata a lovit masina lui Fernando...intentionat sau nu? doar Massa&Schuey stiu. Sa fie mana lui Schumacher? ar putea fi, altfel Massa nu i-ar fi multumit lui in mod special. In acest caz prezenta sa este periculoasa acolo, pentru celalate echipe, cat si pentru Ferrari. Schuey a sosit in Spania in timpul testelor, iar inginerii au plecat de la lucru sa-l intampine. Kimi a ramas singur in masina, si cred de acolo i s-au innecat corabiile. La finalul cursei era aceeasi poza de grup ca acum 1 an...dar fara Kimi, plecase deja...chiar daca era acolo ,cred ca pozatul i-ar fi intors stomacul pe dos, incat ar fi avut nevoie de ingrijiri medicale.
    Schumacher, langa Ferrari la toate Marile Premii din Europa
  • Iisuse, Mosley a devenit senil. Sa plece odata! In Indy se alearga cu etanol si e perfect ecologic si biodegradabil...si partea si mai buna, are o cifra octanica si mai mare decat benzina...deci more power. Asta e ok, dar 10000rpm? si V6? Pai o Honda in 4 cilindrii de pe S2000 ajunge la 8000rpm. Ma asteptam sa zica....vom gasi o modalitate de a antifona, de a minimiza zgomotul....si asta era o porcarie fantastica...senzatia in paddock cand pleaca in pline gaze o masina de F1 e unica. Cred ca imi place chiar mai mult decat turbinele avioanelor de vanatoare. Dar 10000rpm? Cu motocicletele ce vor face? ca si alea sunt zgomotoase...Mai mult...curse se fac pe cirucuite de-a lungul anului, Formula 1 vine odata si tot ei polueaza fonic ? V6? de ce? Formula 3 are parca V6. Daca urmeaza si limitarea aerodinamicii, chiar se vor confunda cele doua formule. Mosley e senil, trebuie dus la doctor.
    Max Mosley propune o revolutie in Formula 1
  • Apropo la SuperAguri e Rossiter.
    Teste Paul Ricard: Pilotii care vor testa vineri
Pagina
12345...394041...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău