• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giannig

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 316 in total
  • Prezenta lui Schuey in paddock i-a dat aripi lui Massa. Ce sa zic? urat din punct de vedere al fanilor Mclaren. La Barcelona se si depaseste greu, asa ca Alonso si Hamilton ar fi cazul sa depaseasca in primul viraj, altfel va fi dificil sa mai castige cursa. O fi gresit Alonso pe undeva de nu i-a iesit cel mai rapid tur? se poate...Citeam ca Jackie Steward s-a uitat atent la Fernando in testele libere 3 si l-a vazut gresind frecvent, conducand peste limitele lui. Sa vedem ce iese maine.
    Barcelona calificari: Massa va pleca din pole position
  • Din ce vad pana acum din teste Ferrari s-ar putea inscrie intr-o cursa de "damage limitation" desi se tot bat in piept ca vin pentru victorie. Asta il va enerva clar pe Kimi. Mclaren sau Renault depilda erau cat de cat cinstiti cu sansele lor inainte de cursa. Ce vom vedea oare in calificari?
    Barcelona, antrenamente libere 3: Dubla McLaren Mercedes
  • Nu va dura 3 ore....ci tot cel mult 1h30. Se alearga pe tururi. Nu vor pune faruri, ci vor avea iluminare pe circuit. Ca pilot nu cred ca m-ar incanta aceasta cursa. Oricat de iluminat ar fi tot nu se compara cu lumina naturala cand te misti cu 300kmh. Probleme de aerodinamica nu sunt cine stie ce, oricum nu mai mari decat problemele cu cauciucurile pe temperaturi mai scazute ...sau nu? Singapore e in zona ecuatoriala .
    E oficial: in 2008, Singapore Grand Prix noaptea!
  • Pai nu te sperie ca doar esti baiat mare. Acum ca a venit Schuey sa-l tina de mana se simte si mai bine Massa. Serios acuma, Massa are calitatile lui, dar am simtit nevoia de o astel de replica din cauza titlului. Lasati-o mai moale cu traducerile astea personalizate. In F1 astia nu stiu cum sa vorbeasca mai impersonal si mai detasati, ca sa nu li se rastalmaceasca cuvintele de presa. De fapt si voi sunteti presa, iar acest reply e inutil.
    Massa: "Nu ma sperie parcursul bun al lui Alonso"
  • Nu cred ca a apucat cineva de pe aici macar sa fie plimbat intr-un Ferrari. Nici eu. Dar din ce inteleg Ferrari sunt in cu totul alta liga, fata de orice producator auto. Conducand unul intelegi pedigre-ul. Petru ce erau faimoase supercarurile italiene din anii 70? Se stricau de fiecare data cand era o marti in saptamana. Multe probleme veneau de la instalatia electrica. Desi arata incredibil, in Countach te sufocai de caldura si miros de benzina. Iar Miura mai scuipa benzina peste motorul fierbinte si lua foc. Italienii sunt italieni, nu nemti. Ciudat insa ca mai pot fi probleme din astea la o masina din cu totul alta liga, in zilele noastre. Legat de nemti...BMW ingineresc este o masina de exceptie....dar e prea urata. Si nici macar nu ami e masculina, simpla si eleganta ca in trecut. Dar din punct de vedere calitativ si ingineresc ,de exceptie. Nu includ aici si Seria1, care e un succes de vanzari, dar nu e o masina buna. Si eu as fi interesat de cum arde un Logan. Mai ales cele cu nr in genul B 69 SEX.
    Un Ferrari a luat foc din senin
Pagina
12345...434445...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău