• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giannig

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 316 in total
  • Excelent! e o idee cu succes aplicata in GP2 sau WTCC. Chiar ma gandeam de la Bahrain incoace ce bine ar fi sa avem 2 curse scurte. In F1 startul e interesant, apoi urmeaza 30 ture cand se mai schimba un cauciuc, depasiri plictisitoare la boxe si ultimele 10 ture cand poate se mai modifica o pozitie intre cei in puncte. Partea nasoala sunt insa momentele de trasmisie live. In primul rand la nivel mondial, apoi pe plan local. Vede cineva TVR sa trasmita 2 curse? Uneori nici eurosport nu o face pe canalul principal, ci pe eurosport2.
    Briatore, idee revolutionara
  • Ferrari are pedigree. Castigul de imagine sau punctele in jocul asta...insignifiante; ati uitat de obiceiul japonezilor de a copia o idee europeana, apoi sa o reinterpreteze in stilul lor? La chinezi febra copierii e si mai cronica. Exact asta a facut Toyota, insa azi sunt No1 in lume la vanzari. Si asta e foarte bine, ca GM care ocupa pozitia cica de 76 ani fac galete de masini. GM statea bine in SUA, dar cum si americanii au cumparat Toyote, e normal sa fie primii. Scuza lui Toyota ca nu cheltuie mai mult in F1 (500mil$/an) decat ar cheltui in publicitate clasica, nu tine, pentru ca in SUA F1 e aprope zero. Imi pare rau de saracii ingineri ca i-a ademenit Toyota cu salarii babane si prime imense, apoi cand au vazut ca se impute treaba au scapat de ei. Toyota nu se descurca nici azi in F1, asa ca singurii care au pierdut au fost inginerii, Toyota oricum nu a castigat nimic.
    Inchisoare pentru doi fosti angajati Ferrari
  • Cand se va retrage sper sa fie dupa alte 5 titluri cu Alonso si Hamilton. RonDennis a facut dintr-o echipa Jordan in anii '80 o echipa care e intotdeuna in frunte. Bineinteles Mclaren avea deja titluri cand a prealuat-o Ron, dar era in decadere si Ron a fuzionato cu echipa lui. Pe cand Enzo inca era la Ferrari s-a gasit acest Ron Dennis sa-i dea pe la nas cu Lauda, Keke si Prost si sa ia titluri intr-o maniera categorica. Sper ca Whitemash sa-i duca mai departe standardele si performantele. Acum legat de stire...sunt doar 2 puncte...ce va este asa antipatic la Mclaren? Daca apare Whitemash ca posibil inlocuitor asta e un lucru bun.
    Ron Dennis intentioneaza sa se retraga din F1
  • Este CEL MAI BUN DEBUT in F1 vreodata la puncte. Dar Schuey si Senna reuseau debuturi poate mai impresionante in masini mult mai slabe. Senna trecand in Toleman-ul lui pe ploaie la Monaco pe langa Prost intr-o masina de varf. Hamilton are si bafta unei masini capabile sa castige CM. Nimic din astea insa nu ii scade valoarea. In masini egale Hamilton reuseste sa treaca de ceilalti de pe pista de parca nici nu ar fi acolo. Insa nu va fi intotdeauna luna de miere; va vedea si partile mai putin bune ale F1. Hamilton va castiga foarte curand...poate la Monaco sau Indianapolis.
    Hamilton: "E doar o chestiune de timp pana voi castiga"
  • Caruta aia de masina are un motor Ferrari prins in spate. Au probleme insa cu o cutie de viteze pentru acel motor si mai ales cu aerodinamica. Sutil e recomandat si de Hamilton, dar cam are obiceiul sa intre in alte masini la startul cursei. Daca nu scapa de acest obicei nu o sa prinda un loc mai bun in F1. Nici Fernando nu reausea mare lucru la Minardi, dar a ajuns in esalonul 1 si apoi CM. Intr-o zi Sutil il va presa pe Hamilton in curse, asa cum s-a mai intamplat in alte formule.
    Adrian Sutil: "In Spania va fi o cursa mult mai usoara"
Pagina
12345...474849...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău