• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giannig

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 316 in total
  • Poate nu mai este adevarul in prezent...dar Flavio detinea lantul de magazine Benetton...de ce sa si-l falimenteze? de dragul de a fi angajat Renault? Eu vreau sa-i mai vad burta si parul rebel al lui Flavio, decat zambetul siret al lui Thiessen. Flavio a taiat din planuri un nou titlu. Misiunea lor este sa termine macar pe 3, si sper sa reuseasca.
    Renault incearca sa revina in top
  • Atat Massa cat si Alonso au fost piloti de teste dupa Sauber, respectiv Minardi. Klien s-a tinut cu disperare de locul lui la RB, dar acum cred ca incearca sa se impace si sa vada partea plina a paharului. Poate il ajuta, dar mie nu prea mi-a placut in curse Klien...nu pot zice ca era vizibil.
    Klien invata de la Massa si Alonso
  • Pe cand era la Renault , uneori Fisico era mult mai rapid decat Fernando; mai rapid decat e acum Hamilton. Totusi nimeni nu-i dadea peste bot lui Alonso ca e terminat. E singurul campion mondial de pe grila...chiar dublu campion. Asta nu se intampla degeaba.
    Alonso pierde teren in fata lui Hamilton
  • Pe dracu a dat bucuros interviuri....nu stia cum sa ajunga mai repede in motorhome....nici eu nu as fi bucuros dupa o asemenea cursa.
    Haug: "Alonso nu are probleme cu succesul lui Hamilton"
  • Oricat de contraintuitiv, oricat de ciudata sau nelalocul sau este o masura, o idee venind de la Ron Dennis, el are mai intotdeauna dreptate. Nu 100% pentru ca au fost ocazii in trecut la strategia de cursa sau constructia Technology Centre cand s-a mai inselat. Cred si de data asta ca are dreptate Ron, pentru ca si mie daca mi s-ar tot repeta in urechi "i-ai batut pe campionul mondial Alonso si 2 Ferrariuri" cred ca m-as imbata de o fericire iluzorie. Media are o capacitate sa ne spele creierele, atat noua care aflam despre ce fac altii, cat si actorilor principali...media devine ca un sufleor ce l-ar putea deraia pe Hamilton. La inceputul anului cand Hamilton a distrus intr-un viraj rapid masina, media s-a intrebat daca Ron Dennis a procedat corect sa-l bage pe tanarul Lewis ca titular. Dupa ce i-au reparat masina 2 saptamani mai tarziu si a ajuns repede la timpi de varf toata lumea il lauda- au uitat complet de accident. Mergand mai departe pe acest val de succese ar lua totul de-a gata si nu ar mai depunde efortul pe care-i garanteaza aceste reusite. Schuey testa si in ultima cursa din Brazilia la finalul unei cariere de 16ani. Pe Schuey oriunde mergea il urma o armata de ziaristi. De aceea era si foarte zgarcit cu cat timp dedica intalirilor cu presa. Alonso si el tine mult la viata lui particulara. Presa l-a facut si pe Massa de la erou la zero..si dupa Bahrain din nou erou. Sunt uimit ca si-a revenit atat de repede. Pentru Hamilton din fericire exista tasu, Anthony si al doilea tata Ron Dennis care il protejeaza de "fata urata a F1" asa cum zicea si Alonso chiar oe acest site.
    Jordan: "Dennis greseste cand il dadaceste pe Hamilton"
Pagina
12345...484950...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău