• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giannig

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 316 in total
  • Apropo, cineva pe aici si-a facut planuri de mers la Istanbul vara asta? Ar fi bine sa pastram legatura.
    Turcia si-a asigurat o cursa de F1 pana in 2021!
  • In mod cert cei doi nu si-au adresat cuvinte rautacioase. Dar nici nu cred ca o persoana ca Alonso e prea incantat de succesul neasteptat al lui Lewis. El e dublu campion mondial, a castigat o prima cursa pentru Mclaren, la momentul cand toti dadeau deja favoriti pe Ferrari. In mintea unui mandru campion, Fernando nu a gresit cu nimic la Bahrain, "masina trebuie sa fie de vina". Tocmai de asta Mclaren au dus masina la Woking si o desfac complet sa caute vre-o "problema". Si daca nu vor gasi nimic? cum va reactiona Fernando? mai ales ca urmeaza GP Spaniei? Alonso are o relatie foarte frageda deocamdata cu Mclaren,pentru ca e doar la inceput. Culmea, incepatorul Lewis are o relatie de o decada cu Ron Dennis si Norbert Haug. Daca dupa Malaezia Ron Dennis a avut grija sa-i felicite pe amandoi, dupa Bahrain, Alonso a lasat masina la verificarea FIA si a plecat direct catre cabina lui. Lewis a trecut in 3 curse, de la a nu sti daca se va descurca in Melbourne, pana la a zice ca isi va da toata silinta sa ia titlul dupa Bahrein. Alonso este mandru, orgolios si increzator in fortele proprii; se certa si cu inginerii Renault sa faca asa cum vrea el. Lewis are 22ani si"he's taking on the World". Nu se mai limiteaza sa-si doreasca o cursa castigata cat de curand, ci vrea chiar titlul. Pentru GP Spaniei, Alonso ca e foarte motivat sa-i dea o lectie "parvenitului" Lewis pentru ca ii da emotii in sanul Mclaren. Sper ca vom vedea un spectacol Alonso - va fi cu atat mai greu pentru spaniol, pentru ca nu prea agreeaza circuitul catalan.
    Dennis neaga o disputa interna intre pilotii sai
  • Toata lumea a mers pe ampantament scurt pentru pneurile Bridgestone(cah)....mai putin Ferrari. Dar si solutia scurta la Mclaren merge foarte bine. Renault si-a pierdut suspensia lor cu amortizor cu contragreutate; anul trecut de acolo au pierdut 0.5s, pe care nu i-au recuperat niciodata. Aerodinamic masina lor a fost foarte buna anul trecut. Masele, motorul si sasiul au ramas cam aceleasi. Problema e clar cu cauciucurile. Cum nu reusesc sa rezolve problema aceasta echipa de ingineri de 2 ori campioani mondiali ramane o enigma. Lipsa unor teste scumpe ar mai putea fi cauza, dar pe nicaieri nu a rasuflat inca asa ceva. Renault trebuie sa se descurce cu 200-250mil $ pe an, pe cand Ferrari/Mclaren/Toyota au cam 450-500$mil/an. Daca e vreo persoana in stare sa-i readuca la linia de plutire, acela nu poate fi decat Briattore.
    Renault constituie o celula de criza
  • L-a invatat strategie Jean Todt pe Kimi. Daca stie cineva pe aici ce se poate controla de pe volan legat de performantele masini, pls posteaza.
    Kimi: "Mi-am menajat motorul pentru Barcelona"
  • Dupa prima cursa din Melbourne, Kimi a primit un tel de la Schuey de felicitare. In tot zgomotul, Kimi nu a inteles nici o boaba. Mi-l si imaginez: "...Da...cine?...Pardon, nu inteleg...inchid ca nu inteleg cu cine vorbesc. Pa! "
    Massa: "Inca il simt pe Schumacher la Ferrari"
Pagina
12345...495051...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău