• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giannig

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 316 in total
  • Red Bull a avut motoare Ferrari acum 2 ani. Echipa se numea: Red Bull Ferrari . Ce lovitura de marketing! Apoi l-au adus pe Newey, care a construit sasiuri care au castigat titluri lui Williams si Mclaren. Apoi au pus un motor Renault campion mondial. Aspiratiile RedBull sunt sa castige titlul. Orice nu atinge acest scop este esec. Newey a cerut motorul Renault, pentru ca spre deosebire de Ferrari care le livra impachetate ca o masina de spalat si apoi isi lua "La revedere" , Renault le-a dat o echipa de tehnicieni sa lucreze cot la cot cu RedBull. Sunt surprins ca Webber e inca in Formula1. L-am observat din Formula3000 ca era un pilot deosebit, dar nici pana acum nu a confirmat. Cred ca e unul din pilotii cu cel mai mic golaveraj care sunt totusi considerati piloti buni. Tot respectul insa pentru Coulthard. A fost un razboinic in cursa de la Bahrein.
    Coulthard: "Suntem mai buni ca Renault"
  • Villeneuve a avut bafta o data. Hakkinen a imbatranit inainte de vreme cu cele 2 titluri cand l-a batut pe Schuey. Alonso l-a batut de 2 ori pe Schuey, si l-ar mai bate si azi pe pista. Si e inca fresh, desi mersi ca ati pus poza cu el beat. Fiecare are zile mai bune si mai proaste. Billy a intuit foarte bine una din cauze. Dar vezi ca e campion pe bune, chiar in ciuda a ceea ce au facut FIA si Ferrari incat sa nu fie CM. Fernando a condus toata cariera pe Michelin. Nu stiu la Minardi daca avea tot Michelin. Michelinurile erau ca ventuzele pe pista , fata de patinele astea de Bridgestone(cah!). Eu pun pariu ca si pe masinile voastre veti prefera un Michelin/GoodYear/Pirelli decat Bridgestone. Din pacate in F1 nu mai poti alege. Cauciucurile astea alunecoase nu se potrivesc cu stilul lui agresiv de condus. Alonso se trezeste in supravirare cand ia virajul strans ca pe vremuri. Hamilton e mai finut, dar asta nu inseamna intotdeuna mai rapid sau mai bine. Traducerea in romana zau ca suna aiurea legat de faptul ca daca ia destule podiumuri campionatul va fi al sau. Intr-un campionat unde sunt 4 pretendenti si aceste masini echilibrate, Alonso nu-si permite sa piarda podiumuri. Alonso va porni intotdeauna cu gandul sa castige, dar daca nu se poate va fi macar pe podium. Eu vad inca 4 curse unde Alonso va castiga. Hamilton va avea si el momente mai negre. In Bahrain l-a incurcat pentru un moment la start pe Alonso. Daca Fernando nu era Fernando, nu-l mai depasea pe Kimi, dupa ce Hamilton i-a luat ocazia din primii metrii.
    Alonso nu stie care e cauza declinului sau
  • Citind ultimul paragraf boldat o sa intelegeti de ce Ferrari nu va lua un titlu la finalul anului. Nu are pilotii nimeriti pentru asa ceva. Norocul este ca si eu am vazut acea cursa a lui Hamilton. Pornea de undeva de pe 10 sau 12, in urma unei greseli a cazut pe 17, de unde i-a secerat pe toti cei din fata lui , si daca mai avea 1tur la dispozitie il depasea si pe liderul cursei. Si acele masini mentionez ca sunt Identice..sasiu, motor, aero; reglajele difera. Eu as nominaliza acea cursa la "Drive of the century" alaturi de Gilles Vileneuve si Arnoux in Franta. Puteti gasi un crampei pe youtube: "GP2 on fire" (si "vileneuve vs arnoux"). Schumacher i-a dat cezarului ce era al cezarului. Cel putin in lumea lor a pilotilor o aparitie ca a lui Lewis e extraordinara, chiar si un septuplu campion baga de seama. Cei care nu-i recunosc talentul sunt doar invidiosi. (a se citi Heidfeld) Dar nu cred ca va lua din tertipurile murdare ale lui Schuey. Nu cred ca isi va mintii fanii. Nu cred ca va fi in stare sa pateze o reputatie prin tactici murdare, precum septuplul.
    Hamilton: "Idolul meu este Michael Schumacher"
  • Stie Ron Dennis ce stie. Mclaren traditional e echipa cu cel mai alert ritm de dezvoltare. Acum campionatul va fi decis de aceasta cursa a dezvoltarii intre Ferrari si Mclaren. Ferrari e macar a doua la capitolul development. Dar si BMW a prins viteza celor 2 echipe din fata. Mclaren avea la Melbourne un deficit de 1,4sec/tur, la Malaezia 0,7s/tur si in Bahrain 0,2s/tur. Cursa din Bahrain putea foarte usor sa fie in favoarea Mclaren, macar pentru Lewis. Cum a zis si Kimi, Ferrari nu va sta pe loc. Dar ultima data cand au fortat masina asta , Schuey a abandonat si in cursa urmatoare au pierdut si titlul.... Ma intreb cum va trage de el Kimi... la casa lui din Elvetia sau in Finlanda?
    Kimi: "Inca suntem in fata celor de la McLaren"
  • A comenta inseamna a analiza lucid o cursa, nu sa bagi pe calculator ce-ti licare neuronu din cand in cand sa zici. Scriu aici nu ca sa ma aflu in treaba ci sa discut constructiv si cu altii care imi pot indica lucruri care mie mi-au scapat.Vino cu ceva concret aici la masa discutiilor. Daca asta era un forum de generalitati, nici nu postam.
    BAHRAIN: RAZBUNAREA LUI MASSA
Pagina
12345...515253...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău