• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giannig

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 316 in total
  • Sunt foarte curios cum va termina azi Jarno testele...Toyota la teste pare sa mearga bine, dar Jarno incepe mai slab testele. Hungaroring, daca nu va fi o procesiune, ar trebui sa ajute masinile mai lente precum Toyota
    Trulli, sceptic in privinta cursei de la Hungaroring
  • Un fost angajat Mclaren a declarat ca Coughlan si Stepney sunt niste prosti ca si-au bagat echipele intr-un asemenea scandal. Intr-adevar nici printr-un avantaj adus prin spionaj nu se cade sa castigi un titlu. Dar cineva precum Todt sau Montezemolo se vor folosi de scandalul asta daca nu au incotro,incat sa castige titlul din anul acesta. Sa ne amintim ca Ferrari s-a rezervat dreptul de a porni un proces spre finalul sezonului. Daca e asa...nu vom sti niciodata cine ar merita gloria anul asta, si nici la piloti nu vom sti. Multumim Coughlan si Stepney pentru toata mizeriile.
    Ferrari: "McLaren a beneficiat, probabil, de datele confidentiale"
  • de abia astept interzicerea. vom vedea fum si rupere de aderenta la start, iar in cursa derapaje mai des. Desigur pentru un pilot F1, cu sau fara conteaza mai putin, dar limitele masinii se schimba si conteaza si mai mult stilul de condus, viteza cat mai mare la intrarea in viraj caci nu te mai salveaza TC pe accelerare. Nu putem zice adio Massa, insa masina Ferrari e construita in jurul controlul tractiunii...un bun prieten mai ales a lui Schuey. Rubens dupa ce a schimbat echipa a aflat ca nu mai stia sa conduca o masina cu un TC mai putin performant.
    Wurz: "Tractiunea controlata nu usureaza condusul"
  • cam exagerata scadearea de puncte, pentru ca e zis un avocat al Ferrari. Inca reusiti sa ma uimiti Automarket cu interpretarile aceastea. FIA va gasi azi Mclaren vinovata de ceva, asta e sigur...dar nu vorbim neaparat de spionaj. Si Mclaren vor pleca azi probabil cu o amenda babana de oridinul milioanelor...in cel mai bun caz. Bineinteles Ron va face apel...azi nu se rezolva toata tarasenia. Sa speram ca Mclaren e intr-afevar nevinovata si ca FIA e impartiala. E jignitor sa se decida un titlu printr-un scandal in tribunal.
    Ferrari: "McLaren a beneficiat, probabil, de datele confidentiale"
  • Oare cine dintre cei 2 "bogati" isi va pregati bagajele dupa Hungaroring pentru Turcia?
    Jerez, ziua 2: Dominatia McLaren continua
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău