• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Green_Alex

  • Membru din 07.09.2017
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 727 in total
  • @Kiro trendul este foarte real, firmele care produc ceva inovator, care definesc trenduri in piata, se bucura de un grad de incredere mare (de unde si valoarea la bursa peste cifra de afaceri efectiva). Conspirationistii trebuie insa sa dovedeasca legatura si existenta papusarilor care creaza/manipuleaza aceste trenduri. Deocamdata eu raman la parerea mea ca la piciorul broastei (dpdv financiar) unde ne invartim noi comentacii de pe automarket nu are rost sa ne batem prea mult capul cu ce planuri de dominatie mondiala face bilgheits sau gefbezos sau altii.
    Șeful Daimler, criticat de un acționar pentru “un an pierdut”: “Mercedes EQC a fost lansat prea târziu, este prea scump și plictisitor”
  • @Edikk pai atunci inversunarea cu care ii criticati pe cei ce aleg alte masini decat BEV se numeste ipocrizie. E ok sa fiti pasionat de electrice, este ok sa le si criticati, dar este important sa aratati atasamentul dumneavoastra prin exemplul personal. Altfel toata gargara asta este inutila.
    Mezinul rebel
  • @Japan4ever total de acord, si masina chiar este asa. Din pacate designul partii frontale este in totala distonanta cu caracterul elegand si asezat al masinii. Si nu numai la modelul de fata. Dupa mine cam toate modelele Lexus (poate in afara de cele sport) sufera de pe urma designului prea agresiv care creaza o imagine care nu se potriveste deloc caracterului masinii. Inteleg ca identitatea de marca e importanta dar sunt convins ca daca ar schimba grila si bara fata ar inregistra cresteri semnificative ale vanzarilor.
    Lexus a prezentat LS facelift: mici modificări de design și suspensii îmbunătățite
  • Care spunea acum cateva zile ca Renault este cu un picior in groapa? Vad ca in top 5 la vanzari are 3 modele. Altfel clasamentul pare ca reflecta puterile varfurile economice ale europei germania si franta.
    Renault Clio, cea mai vândută mașină în Europa în luna mai: Dacia Sandero ocupă poziția a patra, iar Duster este pe opt
  • Oricum, sa-l vad eu pe ala care o sa care sacii de nisip, sau macar gresia pentru casa in masina asta. Hai ca poate mai vede un namol cand merge la vanatoare, dar sa cari cu ea materiale....
    Primele imagini cu versiunea comercială Defender Hard Top: gardă la sol de 291 de milimetri și capacitate de tractare de 3.500 de kilograme
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Model X, Continental GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău