• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Green_Alex

  • Membru din 07.09.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 727 in total
  • Alo domnu' fan skoda, de ce nu vreti sa intelegeti odata mesajul colegului/colegilor. Ce incearca ei sa va demonstreze este eficienta crearii unui cont pentru a putea sa va turnati in continuare pe aici admiratia nestavilita pentru skoda in mod unic. Functia de comentator anonim asa cum o folositi acum, este disponibila oricui, si fiecare are libertatea de a alege pseudonimul dorit indiferent ca este folosit si de altii. Pe de alta parte,ignorand parerile pe care le exprimati ar fi de dorit sa incercati sa nu folosisti injurii. Stiu ca la o anumita varsta mai frageda par interesante, dar hai totusi sa incercam sa fim civilizati.
    Dacia Duster este disponibil și în România în versiune cu GPL cu motor de 100 CP: prețul de pornire este de 14.900 de euro
  • @Tatra: Nu inteleg ce te nemultumeste, eu unu ma bucur pentru Rombat ca-i merge bine si deschide o fabrica noua. Asta e semn ca dupa ce a fost vanduta de un privat catre alt privat (din Africa de S) in firma s-a investit si cifra de afaceri a crescut. De aici reiese ca vanzarea a fost de bun augur. Restul afirmatiilor tale, ca pretul e mare sau mic, ca de ce e noua fbrica in Bucuresti, sau ca e vreo manarie cu certificatele verzi, sunt doar supozitii rautacioase. Incep sa recunosc tiparul, daca unuia ii merge bine inseamna ca a facut ceva rau.
    Rombat va produce în România baterii Li-Ion pentru mașini electrice: unitate de producție la Cernica cu o capacitate de 100 MWh pe an
  • @Adrian Nici bancile si nici Carrefour, BMW, Coca Cola sau farmaceuticele nu-ti baga mana in buzunar. Esti liber sa mergi la altii daca nu-ti place. Aaaaa, vrei o masina mai nu-stiu-cum, pai atunci marca banul la strain ca pe firmele locale le-a ingropat statul. Sau daca esti chiar patriot, vinde-ti casa si apucate si fa-ti o firma romaneasca de masini, si convinge alti patrioti sa ti le cumpere in detrimentul masinilor straine. La cati patrioti sar in sus cred ca ar fi business bun, te bagi? Postarile domnului Inexo nu prea le mai citesc, dar daca vrei sa explici ceva te rog sa nu te sfiesti, poti folosi cuvintele tale.
    Rombat va produce în România baterii Li-Ion pentru mașini electrice: unitate de producție la Cernica cu o capacitate de 100 MWh pe an
  • @Tatra: desi mergem pe forma mai mult decat pe fond te voi contrazice: Rombat este o firma romaneasca (inregistrata in romania, cu sediu in romania) si cu patron strain (o alta firma). Deja la firmele pe actiuni mi se pare imposibil sa evaluezi in termen de nationalitate a patronului. Pe de alta parte o firma care are filiale in mai multe tari...ce nationalitate ii atribui, multinationala? Oricum eu unul nu cred ca mai trebuie evaluata din punct de vedere al nationalitatii o firma, dar daca insistam pe ideea asta, nationalitatea firmei este data de locul unde opereaza si de majoritatea angajatilor, si atunci cred ca putem incadra si filiala Ford de la craiova la firma romaneasca. oricum nu cred ca e important, nu ajuta decat la activarea unor centrii nationalisti care in general fac numai rau. (Da stiu sunt un tradator de neam si tara). Iar referitor la externalizarea profitului....daca vorbim de profitul dupa taxe chiar nu am nici o problema; daca evita plata taxelor, ma deranjeaza, dar as spune ca tot prostia statului este ca-i lasa sa nu plateasca taxe. Principalul este ca salariile (si taxele aferente) sa fie platite in romania si oamenii sa aiba de lucru aici. Mania asta proletara cu care ii vad pe unii ca acuza multinationalele mi se pare o manipulare atat de ieftina...dar care prinde la vechi si noi deopotriva. Elementul comun in povestea asta nu este varsta, este educatia (sau lipsa ei).
    Rombat va produce în România baterii Li-Ion pentru mașini electrice: unitate de producție la Cernica cu o capacitate de 100 MWh pe an
  • @Tatra: nu prea ma intereseaza unde se duce profitul atata timp cat angajatii sunt in romania.
    Rombat va produce în România baterii Li-Ion pentru mașini electrice: unitate de producție la Cernica cu o capacitate de 100 MWh pe an
Pagina
12345...464748...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Model X, Continental GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău