• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Green_Alex

  • Membru din 07.09.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 727 in total
  • @PMC Da avantajul unui diesel German este autonomia de 1000 de km. Intradevar, cu o electrica nu poti sa faci un drum de 1000km dintr-un foc, in mod serios nu cred ca poti nici din 2. Dar in mod real, cat de des faceti astfel de drumuri? 2 pe an? Va certati pe aici pentru 2 drumuri pe an? Sunt convins ca motoarele cu ICE vor mai avea un cuvant important in urmatorii ani, iar pentru cine face drumuri lungi in mod curent vor ramane solutia de baza. Intrebarea e ce ne facem cu cei care se fataie prin oras si pe langa acestea 90% din timp? Pentru noi astialaltii trebuie gasita o solutie care sa nu ii omoare pe toti cei care traiesc in oras. Problema transportului electric la momentul asta sunt bateriile, care sunt foarte scumpe. Dar in momentul in care apare posibilitatea unei generari mobile, sau unui mod de inmagazinare/incarcare mai eficient lucrurile se vor transa rapid in favoarea electricului. Pana una alta in loc sa-i injurati/ironizati pe cei care dau bani pe BEV-uri mai bine le multumim ca noi toti cei care stam in trafic langa ei respiram un aer unpic mai curat. Da sunt prea putini ca sa conteze, dar e un plus. E foarte usor sa spui ca diesel-ul e curat cand tu stai in masina si teava de esapament scoate in afara. Dar daca ati vorbi cu cei care locuiesc pe bulevardele principale ati vedea altfel eforturile guvernelor de a promova transportul electric (in orase). Si ca sa fiu in ton cu topicul certaret al topicului, eu as obliga producatorii de masini sa puna toate evacuarile masinii in interiorul habitaclului. Astfel indiferent de ce certificare are fiecare masina/motor clientii ar simti direct daca au ales bine sau nu. Asa cu teava in afara e usor sa zici ca ICE nu polueaza si ca totul este o scamatorie.
    Petrom va instala staţii de încărcare pentru mașini electrice în 30 de benzinării din România şi Bulgaria: "Energia nu va fi gratuită"
  • Japonezii au ales sa investeasca in UK (vezi Honda si Nissan), care acum nu mai e parte din UE. Pentru viitor aplicam legea lui Ohm: Om trai si Om vedea. Desi sunt de acord cu ce scrie @Dan_grc in coltul mintii mele (pentru ca are colturi) prefer totusi o masina facuta in japonia de una (de la acelasi producator) facuta in europa...fie ea si de vest.
    Toyota suspendă producția din China până pe 16 februarie: 12 uzine închise din cauza coronavirus
  • Oameni buni, asta este o stire pozitiva. Important este ca vor fi mai multe statii de incarcare disponibile. La momentul asta important este ca daca ai masina BEV (sau daca iti faci planul sa-ti iei) sa stii ca poti face si niste drumuri interurbane fara sa trebuiasca sa-ti cari generatorul cu tine. Treaba cu costurile este alta, nu cred ca sunt multi oameni seriosi la ora asta care sa dea 30-40K EUR pe un BEV in ideea ca alimenteaza gratis de la Kaufland. Costul de rulare se face luand in calcul sursa pe care o vei folosi preponderent (acasa sau la birou). Alimentrea de la statii de pe DN este o chestie ocazionala cand faci drumuri mai lungi si nu cred ca schimba radical calculul economic al achizitiei. La momentul asta treaba cu electricul se bucura de finantare (de la guverne in mod direct si privati precum supermarket-urile si altii in mod indirect) pentru ca se incearca gasirea unei alternative la combustibilii fosili (poluanti, costisitori si nesiguri (aici putem detalia in alt post)). Dupa ce se va trece de etapa de popularizare, piata va regla preturile si vom vedea care va fi costul real per Kw. Atuurile certe ale propulsiei electric fata de ICE raman totusi in faptul ca este mai putin poluant (lucru important in aglomerarile urbane) si faptul ca de bine de rau energia electrica se poate produce usor acasa indiferent de cat de izolata este zona. Nu spun ca trebuie sa dam cu totii buzna sa ne luam BEV-uri dar este bine sa existe alternative, si de aia ma enerveaza teribil toti carcotasii astia chititi pe "moarte BEV-urilor si electrocutatilor". Ei vor sa fie doar ca ei ca ei stiu mai bine. Sper sa intre cat de curand si hidrogenul in mainstream si atunci vom avea o oferta mai bogata pentru a putea alege ce ne face cu ochiul.
    Petrom va instala staţii de încărcare pentru mașini electrice în 30 de benzinării din România şi Bulgaria: "Energia nu va fi gratuită"
  • Asa se intampla cand esti prea plin de parerile tale nesfarsite, nu mai ai timp sa-i asculti si pe altii. Faptul ca au fost criticati anteriorii nu inseamna ca astialalti sunt mai breji. Nu a zis nimeni pe aici ca astialalti sunt trimisii celui de sus, si asa cum este normal, atunci cand vin cu mizerii din astea sunt criticati. Este un lucru normal intr-un sistem politic sanatos (nu ma aventurez sa spun chiar democratic). Acum ramane de asteptat sa vedem ce or sa faca pana la alegeri si ne dam cu votul atunci....fiecare dupa cum considera. Scuzati pentru offtopic, dar nici stirea nu este chiar apolitica.
    Fantezie pe hârtie: Guvernul publică o hartă cu autostrăzile care vor exista în România în 2030
  • NU-i doare gura sa zica acum ce or sa faca altii peste 15 ani. Singura tara care ar avea sanse sa se tina de planurile astea este Norvegia. In rest insa mi se pare ca vorbim de demagogie pura, Boris promite acum pentru a castiga capital politic si cu implementarea or sa se ocupe altii. Nici ai lor (politicienii) nu sunt cu mult mai bravi ca ai nostri, doar ceva mai spalati si cu ceva mai multa frica de lege.
    Marea Britanie vrea să interzică vânzările de mașini diesel, pe benzină și hibride din 2035: noul termen, devansat cu 5 ani
Pagina
12345...474849...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Model X, Continental GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău