• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Green_Alex

  • Membru din 07.09.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 727 in total
  • O imagine care reflecta nivelul economic al romaniei dar si algoritmul de taxare. La noi se taxeaza dimensiunea motorului si nu eficienta lui.
    Parcul auto național în 2019: aproape 80% dintre mașinile care circulă în România au o vechime de peste 11 ani
  • Sa fie fie hibrida cu tehnologie noua, rapida pe curbe, sa aiba cuplu sanatos, sa fie un sistem 4x4 competent,sa aiba garda la sol de camion, sa consume cat un scuter, sa aiba portbagaj generos, sa fie usoara si eventual si gratis. Si atunci oricum e o marca naspa ca e cumparata de francezi deci nu e fiabila.
    Opel Grandland X Hybrid poate fi comandat în România: SUV-ul plug-in hybrid pleacă de la aproape 35.800 de euro
  • Edikk, chiar tindeam sa-ti dau dreptate pana ai revenit si ai dat cu mucii in fasole. Hibridele de la toyota si lexus vin cu CVT. Orice masina care se bazeaza pe motorul termic are nevoie de un fel de cutie de viteze, iar hibridele de la toyota/lexus se bazeaza in principal pe motorul termic.
    Versiunile plug-in hybrid ale lui Audi Q5 sunt disponibile și în România: prețurile pornesc de la 57.000 de euro
  • sunt curios cum va evolua pretul la Model 3 dupa ce se va construi in Europa. Lipsa taxelor ar trebui sa aduca pretul mai aproape de valoarea lui din US.
    Hyundai vrea să devină lider european la producția de mașini electrice în 2020: Kona EV va intra în producție în Cehia, începând din martie
  • @Anonim Asta cu bula se tot vehiculeaza de ani de zile despre diverse lucruri si tot degeaba. A fost tare cand au scazut actiunile tesla la lansarea Cybertruck-ului si au recuperat dupa aia tot. Sunt multi care isi doresc sa pice in nas Tesla dar vorba veche scpune: "nu mor caii cand vor cainii". Iar pierderile alea sunt din cauza ca Tesla este in continua crestere, ei investesc atat in cercetaer cat si in cresterea capacitatii de productie, in 2019 au deschis o uzina noua. La fel o sa faca si in 2020. Sunt convins ca din 2021 se va vedea profitul.
    Tesla anunță obiective ambițioase pentru 2020: "Vom depăși lejer 500.000 de unități livrate"
Pagina
12345...484950...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Model X, Continental GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău