Feedback
Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

Opel Grandland X Hybrid poate fi comandat în România: SUV-ul plug-in hybrid pleacă de la aproape 35.800 de euro

de Cornel Șocariciu
Luni, 03.02.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel a publicat lista de prețuri pentru Grandland X Hybrid și Grandland X Hybrid4. Prețul de pornire comunicat de constructorul german este de 35.750 de euro pentru versiunea cu sistem plug-in hybrid de 224 de cai putere și autonomie electrică de 57 de kilometri.

În cursul anului trecut, Opel a introdus în gama Grandland X și două versiuni plug-in hybrid. Acum, SUV-ul PHEV pregătit de constructorul german poate fi comandat și pe piața din România.

Așa cum menționam mai sus, Grandland X plug-in hybrid este disponibil în două versiuni. Prima dintre acestea este echipată cu un motor pe benzină de 1.6 litri cu 180 de cai putere și un motor electric de 110 cai putere. În total, sistemul plug-in hybrid oferă 224 de cai putere și 360 Nm, resurse livrate către puntea față prin intermediul unei transmisii automate cu opt trepte.

Bateria de 13.2 kWh promite o autonomie electrică de până la 57 de kilometri (WLTP).

A doua versiune poartă numele de Grandland X Hybrid4 și mizează tot pe motorul de 1.6 litri, dar de această dată unitatea pe benzină oferă 200 de cai putere. Alături de motorul cu ardere internă, Opel a pregătit și două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte. Cel montat pe puntea față oferă 110 CP, iar cel de puntea spate promite 113 cai putere. În total, sistemul PHEV dezvoltă 300 de cai putere și 450 Nm, iar resursele sunt gestionate tot de o cutie automată cu opt trepte.

Autonomia electrică promisă de bateriile de 13.2 kWh este de până la 50 de kilometri.

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Enjoy Design Line Innovation Ultimate
1.6 litri
Hybrid
Benzină+
electric
224 CP
Aut8 35.750 37.350 37.750 39.550
1.6 litri
Hybrid4
Benzină+
electric
300 CP
Aut8,4x4 - - 43.700 45.500

Nivelul de echipare Enjoy propune, printre altele, următoarele dotări: oglinzi exterioare electrice și încălzite, stopuri cu LED, volan sport, cruise control, aer condiționat, sistem Navi 5.0 IntelliLink, deschidere și pornire fără cheie și jante de 19 inch.

Varianta Design Line plusează cu următoarele echipamente: pachetul Design Enjoy, cameră video pentru mersul cu spatele și proiectoare de ceață.

Nivelul de echipare Innovation oferă în plus următoarele dotări: portbagaj cu podea dublă, oglinzi exterioare pliabile electric, asistent la parcare și sistem de climatizare pe două zone.

Vârful de gamă Ultimate oferă următoarele echipamente: pachet Park&Go2, pachet Safety, scaune față încălzite, volan încălzit, asistent fază lungă, aprindere automată a farurilor, faruri adaptive cu LED și parbriz încălzit.

Comentarii (6)

  • Este foarte frumos acest PHEV ! Exista si 4x4 si asta este foarte bine pentru ca vei putea sa mergi si pe aratura sau zapada dar totusi sa ceri 45.000 de euro este foarte mult pentru un SUV de oras la care sistemul ala 4x4 va fi bun doar pe zapada de pe strada.
    6 3
  • Asta ziceam si eu, am mari indoieli ca se vor ingramadi multi sa plateasca 45k euro pe un asemenea Opel, fie el si 4x4.
    Nu sunt impotriva progresului, dar cred ca, cel putin la noi, mai avem mult de asteptat pentru ca un autoturism PHEV sa fie atractiv si sa merite a fi cumparat. In lipsa unei infrastructuri de incarcare cat de cat decente, in cea mai mare parte a timpului vei cara degeaba dupa tine bateriile si motorul/motoarele electrice, pentru care vei consuma benzina in plus.
    3 1
  • Adrian
    Aloooo! 45k dati pentru faptul ca e phev, nu pentru ca e 4x4. Treziti-va !
    2 2
  • ACE - Craiova
    OPEL Grandland X Hybrid4:

    Toate bune si frumoase, cu exceptia faptului ca volumul portbagajului s-a redus la 390 litri (fata de 514 litri in versiune cu motorizari clasice ICE (benzina / motorina).

    Sistemul hibrid adaugă aproximativ 370 kg la greutatea unui model normal de 1,6 benzină, pentru o masă totală de 1.800 kg.

    Consumul realizat de franceziii de la caradisiac.com, la o temperatura exterioara de +3 grade Celsius:
    1) cu bateria plina, dupa 74 km parcursi (din care 34 km in mod full electric), indicatie in bord de 5,1 litri benzina / 100 km (bateria descarcata pastreaza in ea 5% din capacitate pentru protectia interna de lunga durata a acesteia).
    2) cu bateria descarcata, avand cruise control setat la 130 km/h, media este de 7,5 litri / 100 km.

    Vezi:
    https://www.caradisiac.com/essai-opel-grandland-x-hybrid4-le-cousin-germain-181122.htm
    9 2
  • Sa fie fie hibrida cu tehnologie noua, rapida pe curbe, sa aiba cuplu sanatos, sa fie un sistem 4x4 competent,sa aiba garda la sol de camion, sa consume cat un scuter, sa aiba portbagaj generos, sa fie usoara si eventual si gratis.
    Si atunci oricum e o marca naspa ca e cumparata de francezi deci nu e fiabila.
    5 1
  • Garda la sol pentru Grandland X Hybrid4: 18,8 cm (un pic mai mica decat cea de la versiunile clasice - 22 cm)
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru