• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Green_Alex

  • Membru din 07.09.2017
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 727 in total
  • Nu stiu care sunt exact performantele turbinei respective dar mi se pare ca in felul asta ar trebui sa fie electricele de azi: baterii pentru 150 maxim 200 km range si un range extender compact pentru a asigura ca in caz de ceva nu ramai in pana. Astfel s-ar rezolva si cu timpii de incarcare. Cred ca destinatia preponderenta a electricelor de azi trebuie sa fie frecatul prin oras si vecinatati. Oricum nu cred ca sunt multi care sa-si ia electrica pentru drumuri lungi. Bravo Mitsubishi!
    O nouă imagine teaser cu prototipul Mitsubishi Mi-Tech: conceptul niponilor are patru motoare electrice și o turbină pe gaz cu rol de range extender
  • Oameni buni, voi cred ca nu aveti ideie cat costa dpdv al poluarii sa produci benzina si motorina. De acord ca exista o poluare si la producerea bateriilor si a curentului electric necesar EV-urilor, dar ea este incomparabil mai mica cu cea necesara producerii combustibililor pentru ICE. Si pe langa asta poluarea respectiva este mutata in afara aglomerarilor urbane. Nu am nimic nici cu Diesel-ul nici cu restul masinilor termice, dar pentru o calitate a vietii crescuta ele trebuie sa fie scoase din oras acolo unde traieste lumea. Pentru drumuri interurbane ICE-ul va ramane (pentru mult timp) o solutie functionala. PS, cand mergeti pe DN1 si treceti pe la paralela45 sa va uitati in spate ca sunt vreo 2 sonde care pompeaza petrol. Locul este curat dar va intreb, aveti ideie cat curent consuma pompele alea ca sa produca un amestec de apa cu ceva petrol?
    Prețuri oficiale pentru Polestar 2, primul model electric de volum al brandului deținut de Geely: de la 58.800 de euro pentru ediția de lansare
  • Tot vad cum creste marca dacia (atat la dotari cat si la preturi) si ma bucur. Sunt curios insa cum o sa evolueze rivalitatea asta intre fratii Duster-Kadjar-Qashqai. Deja exista o suprapunere importanta intre ele. Daca la grupul VAG separatia s-a realizat impingand marca VW in sus (ca preturi si dotari), la alianta nu cred ca o sa mearga la fel. Se lasa cu fratricid.
    Transplant
  • Nu e vorba de discriminare, vw mictioneaza pe toti clientii europeni la fel. De ce o face?, pentru ca poate si pentru ca vor exista suficienti pe care nu-i intereseaza oricum si care vor cumpara cu acelasi elan.
    Volkswagen a refuzat să încheie o înțelegere cu clienții germani afectați de Dieselgate: “Nu există motive pentru plângeri”
  • Ar fi foarte bine sa devina obligatorie decontarea directa, este modul normal de functionare intr-o piata in care ASF-ul permite derapajele evidente ale unor asiguratori. Sa vedem atunci cine mai da bani la Euroins et al!
    Cele mai mari companii de asigurări RCA au fost amendate: City Insurance și Euroins plătesc despăgubirile cu întârziere
Pagina
12345...555657...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Model X, Continental GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău