• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Green_Alex

  • Membru din 07.09.2017
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 727 in total
  • Asta arata ca orice scrie in articol lumea tot ce are pe suflet comenteaza... Japonezele (dar si Koreenele) se vand bine pentru ca sunt prezente in toata lumea, si pentru ca au o reputatie pentru fiabilitate. In europa insa, unde conteaza mai mult alte aspecte (design-ul, calitatea perceputa a interiorului, pachetul tehnologic si taxele pe cilindree/emisii) vanzarile sunt mai slabe. In restul lumii majoritatea cumpara oricum benzina, asa ca trecerea la hibrid i-a ajutat sa scape de costurile de dezvoltare a motoarelor diesel.
    Toyota Corolla a fost cea mai vândută mașină din lume în prima jumătate a anului: RAV4 și Honda Civic completează podiumul integral japonez
  • *celei de-a doua linii
    Producția auto națională după primele 8 luni: creștere de aproape 8% pentru uzina Dacia de la Mioveni, în timp ce fabrica Ford din Craiova înregistrează o scădere de 2.4%
  • Ma gandesc totusi ca scaderea de la Ford vine si pe fondul eforturilor de deschidere a celei de-a doa linie pentru Puma.
    Producția auto națională după primele 8 luni: creștere de aproape 8% pentru uzina Dacia de la Mioveni, în timp ce fabrica Ford din Craiova înregistrează o scădere de 2.4%
  • Mamaaa, aici se vede cum o ia lumea pe aratura. Mi se pare interesant studiul si daca ar fi sa explic de unde apetenta romanilor pe electrice as zice ca de la infrastructura si pret. In orasele si judetele din romania este greu sa depasesti 500 600 de km pe zi, iar media zilnica sunt convins ca este destul de redusa, adica fix unde merg electricele. Pe de alta parte mirajul incarcarii gratuite (atat cat o mai fi disponibila) contribuie si el la raspunsuri. Totul insa se opreste in pretul de achizitie care ne arata realitatea cruda, electricele sunt deocamdata pentru "bogati" (care oricum isi permit si benzina/motorina) sau pentru firme care vor sa se promoveze ca fiind eco-friendly. Era o vorba, "Mai e mult pana departe". In alta ordine de idei daca legislatia va lua modelul din vest si va promova mai agresiv masinile electrice...lucrurile se pot schimba, acum daca in bine sau in rau, asta fiecare judeca pentru el.
    Studiu: 36% dintre români vor să cumpere o mașină electrică, dar prețul îi descurajează pe aproape jumătate dintre ei
  • NU stiu ce sa zic cu tehnologia dar la partea de design mi se pare ca sunt mult in urma restului iar masina asta este urata cu craci. Se pare ca producatorul a avut abordarea de shawarma:"cu de toate va rog!". Are prea multe unghiuri, muchii, texturi, planuri, este un design incarcat. Stiu ca asta tine si de componenta locala, dar prefer abordarea recenta a mazda cu "less is more". Chiar si la dotari pare ca au aceeasi filozofie: ecrane multe si cat mai mari: un ecran mic pentru a controla ecranul mare...wtf? Dupa lansare sa vedem si niste rezultate la testele EuroNCAP si atunci putem pune in context pretul.
    Chinezii de la Byton prezintă versiunea de serie a SUV-ului electric M-Byte: ecran de 48 inch și autonomie de până la 435 de kilometri
Pagina
12345...575859...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Model X, Continental GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău