• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Green_Alex

  • Membru din 07.09.2017
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 727 in total
  • @Kiro, pai obtinerea de bunuri si foloase materiale nu tine de libertate. Adica daca o luam "stricto sensu" din start pierdem un grad de libertate pentru ca trebuie sa traim intr-o societate si deci sa respectam niste reguli. Daca ne-am naste intr-un "no man's land" ne-am bucura de libertate totala. Dar mai departe de punctul asta avem toata libertatea pe care ne-o dorim, sa traim cu putin in padure, sau sa cautam bunastarea. Daca alegem traiul in salbaticie suntem liberi de conventii sociale si nici nu vom fi asaltati de media/societate cu noile inventii. Pe de alta parte cand alegem societatea cu toate binefacerile ei, ni se deschid ochii la ce se poate obtine, si atunci apetitul nostru pentru mai mult, mai bun, mai frumos este cel care ne conduce catre alegerea "sclaviei". Deci nu societatea ne ia libertatea ci slabiciunea noastra de a fi nemultumiti cu ce ne ofera natura. De aici si replica mea la adresa antecomentatorului, libertatea o avem, dar (unii) vor sa o dea la schimb pentru diferite senzatii si dupa aia se plang ca nu o mai au. Legat te machineta, mi se pare frumusica, si sunt convins ca este o smecherie, dar la o comparatie fata de Tesla S (care a aparut acum 10 ani) mi se pare ca nu este atat de revolutionara. Da, o avea interior mai atent lucrat, poate mai frumos, dar la pret mult mai mare si autonomie inferioara. Si revin si spun, este o alta optiune disponibila, pot sa o admir pe strada sau in showroom dar nu imi baga nimeni mana in buzunar daca nu ma duc sa semnez pentru ea.
    Acesta este noul Porsche Taycan, primul model electric al constructorul german: două motoare electrice cu până la 761 CP și autonomie de 450 de kilometri
  • Dl. inexo o ia iarasi pe campii. Sunteti liber sa va plimbati cu orice mijloc de transport doriti: calare pe cal, pe magar, cu caruta/trasura, cu sanie cu cai, cu sanie cu caini, cu role, cu skateboard, cu trotineta, cu bicicleta, cu bicicleta electrica, cu moped, cu scuterul, cu motocicleta, cu masina cu aburi, benzina, gpl, biodiesel, diesel, hibrida, electrica, cu hidrogen, cu avionul, cu elicopterul, cu parapanta, si chiar si pe jos. Extraordinar, avem atatea optiuni si cu toate astea in continuare exista unul nemultumit care se plange non stop pe orice pagina ca vine plaga transumanista si ii ia lui libertatea de miscare. Cred ca nu stiti ce inseamna absenta libertatii...sau poate ati uitat.
    Acesta este noul Porsche Taycan, primul model electric al constructorul german: două motoare electrice cu până la 761 CP și autonomie de 450 de kilometri
  • Aceasta stire se repeta oarecum anual cu aceleasi rezultate...nici unul.
    RAR a controlat peste 33.000 de mașini în trafic, în primele 6 luni: aproape 50% dintre ele, cu probleme tehnice majore
  • @Edikkk Nu functioneaza ce propui pentru ca la fel ca acum 2 ani (cand era taza de inmatriculare) o sa scada pretul masinilor existente si lumea va ramane cu ele forever. Si atunci vom avea un parc auto super invechit si poluant pentru ca hibridele nu numai ca sunt scumpe dar si dureaza pana vin, nu asta e solutia. Tu vrei o interventie si mai brutala a statului, sa interzica vanzarea-cumpararea, adica un act intre 2 persoane fizice pe teritoriul romaniei. Adicatelea tu sa ai voie sa circuli cu orice cazan pe ORIUNDE vrei tu iar pe ala de la tara sa-l obligi sa-si cumpere hibrida ca sa care pepeni la piata. BRAVO, te-ai gandit mult.
    Modificări în proiectul pentru taxa de poluare din București: va fi plătită de toate mașinile cu motoare non-Euro, Euro 1 și Euro 2, indiferent de județ
  • @Rudolf Nu cred ca este nimeni atat de naiv incat sa creada ca de banii aia din taxe chiar se va face ceva pentru mediu. Rezultatul insa este ca lumea se va orienta mai putin catre premium la mana a n-spea si mai mult catre masini mai noi. Asta este efectul taxei. Dupa cum ziceam si mai sus, problema se poate transa si fara taxe, mai civilizat, dar nu suntem noi acolo. Ceea ce spune @Ingerul este din topor dar nu cred ca vrea acelasi nivel de taxare cu UK si posibil acelasi tip de taxare (adaptat la nivelul Romaniei). E o diferenta importanta
    Modificări în proiectul pentru taxa de poluare din București: va fi plătită de toate mașinile cu motoare non-Euro, Euro 1 și Euro 2, indiferent de județ
Pagina
12345...585960...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Model X, Continental GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău