• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Green_Alex

  • Membru din 07.09.2017
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 727 in total
  • Cam atat tine cu ecologia, pana la buzunar. Cel mai mare aparator al electricelor si hibridelor ne spune acum ca nu conteaza norma de poluare a masinii, ca de fapt benzina polueaza. Pai atunci la ce rost sa mai dea lumea banii pe hibride si Euro6 daca nu conteaza norma? Se duce naibii toata argumentatia de ani de zile. Intradevar poluarea este proportionala cu combustibilul folosit, dar nu poti discrimina la pompa intre o afumatoare NON euro si un Euro6 sau hibrid. In bucuresti (si orice oras mai mare) sunt 2 aspecte ce pun probleme: congestia si poluarea. Congestia se cam taxeaza singura prin timpul pierdut, si se poate remedia oferind o alternativa mai rapida si civilizata: transport public independent de trafic (benzi separate). Poluarea insa nu se poate elimina fara taxare sau restrictii, dar asta doar in zonele cu densitate mare de locuitori. Nu cred ca este necesar sa taxezi pe padurarul care conduce aro in padure, dar mi se pare necesar sa limitezi accesul unui tip de masina in zonele foarte aglomerate, macar intre anumite ore, cum se face in tari civilizate. Astfel proprietarii de masini non-euro le pot folosi in continuare dar numai in weekend, sau in afara orasului. Oricum o astfel de masura ar trebui anuntata cu macar 1 an inainte pentru a da timp oamenilor sa gaseasca solutii.
    Modificări în proiectul pentru taxa de poluare din București: va fi plătită de toate mașinile cu motoare non-Euro, Euro 1 și Euro 2, indiferent de județ
  • Mare e gradina, si multi ii sar gardul, atat prin lume cat si aici pe site! Aia care au spart masinile nu cred ca au ei prea multa treaba cu salvarea planetei, dar s-au ascuns si ei in spatele unei lozinci ca sa-si justifice niste actiuni. Din astia tot apar periodic si critica de la globalizare sau capitalism pana la faptul ca ploua sau ca mergem in 2 picioare. Pe de alta parte sunt tot mai multe studii si indicatii ca planeta se duce incet incet pe copca si cu toate astea foarte multi oameni refuza sa accepte sau sa faca ceva, asta daca nu le iese si lor ceva. Din pacate orice fel de masuri / politici cu impact global nu le poate lua o singura tara ci trebuie luate la nivel global pentru a avea un rezultat.
    Probleme la Salonul Auto de la Frankfurt: amenințări cu proteste masive împotriva industriei auto
  • Ar fi fost buna o harta sa vedem si noi zonele mai exact. In principiu mi se pare o ideie interesanta, dar ramane de vazut cum va fi aplicarea.
    Proiect: 22 septembrie ar putea deveni ziua fără autoturisme: traficul auto în centrul Capitalei va fi interzis
  • Chiar nu va inteleg pe astia "anti-ecofascisti". Faptul ca se usureaza accesul la o masina/serviciu in romania ar trebui sa fie un lucru bun indiferent cum privesti lucrurile. Mai ales daca masina respectiva este in topul alegerilor clientilor din tari civilizate cu care ne place sa ne comparam. Alegerea de a da banii mi se pare ca apartine fiecaruia si este personala, nu ar trebui sa-i deranjeze cu nimic pe ceilalti. Aaa, un TDI la mana a 7-a cu DPF anulat, este o alegerea care ii poate deranja pe ceilalti pe langa care trece...pentru ca fum negru.
    E oficial: clienții români pot comanda online modelele Tesla începând cu acest weekend
  • @someone inteleg ce spui dar nu prea sunt de acord. In momentul in care aduci ceva nou pe piata te compari cu ce exista mai bun la momentul ala. Daca oferi ceva mai bun este ok, daca nu...e cam nasol. Skyactive x-ul o functionand el in regim aspirat (majoritatea timpului) dar oricum dai banii si pe compresorul ala. Ce vreau sa spun este ca s-a facut mult tam-tam ca este o tehnologie noua si revolutionara (ce-i drept este) dar daca avantajele nu depasesc dezavantajele....va ramane piesa de muzeu, o curiozitate. Ori motorul asta este mai complicat decat un turbo/compresor cu performante relativ apropiate in medie (superioare pe alocuri, inferioare in alte parti). Despre restul masinii nu comentez aici ca o stiu si imi place. @AM ar fi interesant de pus aici un grafic de putere/cuplu vs turatii daca au dat asa ceva ca pe maritul internet nu am gasit decat pe cele fara valori.
    Stratosferic
Pagina
12345...596061...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Model X, Continental GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău