• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Green_Alex

  • Membru din 07.09.2017
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 727 in total
  • haha, am scris in acelasi timp. Sunt 2 comentarii de la persoane diferite
    Stratosferic
  • Recunosc ca dupa citirea articolului nu prea inteleg titlul. Ba chiar sunt cumva dezamagit, ma asteptam la un impact mai puternic al noii tehnologii. Stiu ca Mazda in general dezvolta chestii care nu sunt mereu cuantificabile numeric, ci care tin mai mult de "feeling" dar parca de data asta si pe baza graficelor aruncate in piata ma astptam sa vad niste valori de cuplu obscene pentru benzina. Parca totusi cam mare complicatia tehnologica pentru ceva rafinament in plus si un consum ceva mai mic fata de un turbo.
    Stratosferic
  • Calitatea alesilor (dar si a numitilor) publici din romania este cea pe care o stim cu totii. Cand a luat autobuze ieftine turcesti a meritat valurile de m..., ca diesel putea sa ia si de la Arad, dar acum ca a luat hibride din fonduri europene mi se pare de apreciat. Da, se sincronizeaza cu campania stiu, dar bun si macar asa. Si atentie la stampila data viitoare. @Judecatorul dureaza mult pentru ca este coada la baterii. La multe masini hibride cam tot asa este timpul de asteptare.
    Primarul Capitalei anunță achiziția a 130 de autobuze Mercedes-Benz Citaro Hybrid: primul autobuz va fi livrat în mai 2020
  • @VJ in principiu cam asa functioneaza increderea. Merge pana la prima minciuna confirmata. De acolo tinzi sa nu-i mai crezi. Si nu te gandi ca noxele sunt altceva decat siguranta sau performanta, toate sunt bani. Firmele astea au preferat sa fure pentru a nu investi in cercetare, e atat de simplu.
    Presa germană: Daimler riscă o amendă de un miliard de euro pentru trucarea emisiilor diesel
  • @VJ, minciuna unui producator auto implica cel putin 2 lucruri: 1.aspectul moral al problemei, care inteleg ca pe tine nu te deranjeaza (atata timp cat nu crezi ca frauda te afecteaza direct). Aici fiecare are busola lui morala, nu e nimic de explicat. 2.aspectul tehnic: mare parte a parametrilor masinii pe care ti-o vinde sunt declarati de producator si atat, nimeni nu-i verifica. Daca a mintit la emisiile de CO2 poate a mintit si la altele care te pot afecta. Daca de exemplu dupa primul lot de masini (care se testeaza de EuroNCAP) decide sa schimbe otelul cu unul mai ieftin? Mai sunt si alte aspecte de exemplu cel comercial dar nu intru in detalii. In alta ordine de idei asta cu poluarea care nu te afecteaza pe tine este o mare gogorita. Poate nu ai fost in orase foarte poluate sa vei cum te poate afecta. In europa nu simti poluarea tocmai pentru ca au fost unii care de multi ani s-au gandit la efectele poluarii si au impus niste reguli. Acum ne da mana sa injuram UE pentru normele impuse, dar daca nu ar fi impus ei regulile acum altfel respiram. Dar treaba functioneaza doar daca toti locuitorii contribuie. Problema este similara cu vaccinarea unde sunt cate unii care insista ca nu e nevoie de x vaccin pentru ca boala nu mai exista in spatiul respectiv. Pai nu mai exista tocmai pentru ca s-au vaccinat toti. Si cand un procent de mare refuza vaccinarea apare epidemia.
    Presa germană: Daimler riscă o amendă de un miliard de euro pentru trucarea emisiilor diesel
Pagina
12345...606162...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Model X, Continental GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău