• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

GsmWorld

  • Membru din 17.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 42 in total
  • De ce nu vedeti si partea buna?Probabil cei de la Mercedes au constat ca motorul de 1L de la Ford e foarte bun, si acum o sa-l modifice si ei un pic si o sa-l puna pe masinile lor, si asa avem certitudinea ca va fi un motor bun (deja testat) si o masina la un pret mai bun decat daca s-ar fi facut un motor de la zero cu riscul de a fi un motor nereusit. Iar daca privim in viitor (10-15 ani) am putea trage concluzia ca astea sunt printre ultimele motoare cu ardere interna.
    Daimler va colabora cu Ford pentru a dezvolta un motor cu trei cilindri în linie
  • Ce ar fi sa nu mai circulam deloc, si atunci sigur se vor reduce accidentele. Nimeni nu spune ca avem cele mai proaste strazi din Europa, cu cel mai mic nr de km de autostrada. Nu sunt adeptul vitezei exagerate, dar nici cu 50km/h nu poti sa mergi un drum Satu Mare -Constanta
    Proiect de lege în dezbatere publică: Ministerul Transporturilor vrea să interzică detectoarele de radar
  • Ma mir ca nu au pus si 1.6 dci 130cp
    Renault Laguna, facelift pentru toată gama
  • @Terck, 1. inmatriculatul pe BG nu are nici o legatura cu furtul guvernantilor.La nemultumirea fata de conducerea tarii se iese in strada si se cer drepturile. 2. legat de posesorii care "nu au bani" de masini mai noi, din punctul meu de vedere exista autobus, tren, metrou ,TAXI, masini de inchiriat etc. Daca nu au bani de masina nu au bani nici de intretinerea ei, deci automat va fi un pericol public. 3. si inmatriculatul in BG costa de la vreo 3-400 Euro in sud pana la 700-1000Euro in nordul romaniei, si daca facem niste calcule vedem ca timbrul de mediu pt un autoturism cu motor benzina 1.4 din 1994-2000, euro 2 costa 490Euro, sau pt un 1.4 din 2001-2004 costa 150-300 euro, deci mai putin decat in BG....... deci variante exista. In cazul asta de ce sa plangem cuiva de mila???
    Autorităţile bulgare ar putea să confişte 35.000 de maşini conduse de români
  • @gelu, stai linistit ca nu se inchide o fabrica pe motivul cresterii salariale.
    Opel închide uzina din Bochum după ce muncitorii refuză ultima ofertă de restructurare
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău