• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Horizon

  • Membru din 17.12.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 37 in total
  • 1 noiembrie – 1 martie = fals in acte :) sau poate aveti alta lege voi pentru romania iar in cazul asta care e litera de lege sau alineatul care specifica acesta perioda .
    Anvelopele de iarnă: inscripții necesare, amenzi potențiale și legi europene
  • Vad ca economia romaniei o ia in jos in fiecare zi, somajul creste, productia scade , vai de capul nostru. Acum si scumpirea benzinei va da o noua lovitura . Sunt vremuri grele si or sa fie si mai grele. Asa ca problema ca voi merge sau nu cu masina la servici va fi una fara insemnatate. Problema e ca trebuie sa schimbam din temelii politica si politicienii din romania, altfel anii si anii in care ne-am mintit ca suntem buni si frumosi ne vor lovi tot mai puternic din spate.
    Benzina se scumpeste cu 20% de la 1 ianuarie 2010
  • din pacate 10/10 e mare exagerare si oricum asta probabil va refereati la 1.2 105 cai si cam 15500 euro versiunea active dar la care lipsesc atractiile principale ale lui yeti sau mai precis cam tot ce e laudat la yeti: 4x4, Functia Off-Road, probabil si o garda la sol mai mica decat restul, normal fara scut de protectie motor din otel (probabil va fi ceva de plastic sau nu vafi deloc).Cu siguranta nici materialele nu vor fi de calitatea celor a versiunii ce ati testat-o si mai mult ca sigur nici antifonarea nu va fi de calitatea versiunii testate. Face-ti un test cu yeti 1.2 105 cai versiunea active si mai vorbim.
    Domesticirea
  • @MirceaS e parerea ta, eu zic ca interiorul la polo e mai de calitate si mai bine asamblat decat la fiesta. La condus se simt la fel iar ca si confort mi-a placut mai mult polo. Locurile din spate sunt mai bune in polo ca marime si confort. Pe deasupra e si mai silentioasa polo. Ca design fiesta mie mi se pare prea bombastic ce se vrea fantastic :), polo poate nu e cea mai draguta din clasa dar e cea mai reusita versiune a sa de pana acum.
    VIDEO: Comparativ de clasa mica - VW Polo sau Ford Fiesta?
  • @MirceaS e parerea ta, eu zic ca interiorul la polo e mai de calitate si mai bine asamblat decat la fiesta. La condus se simt la fel iar ca si confort mi-a placut mai mult polo. Locurile din spate sunt mai bune in polo ca marime si confort. Pe deasupra e si mai silentioasa polo. Ca design fiesta mie mi se pare prea bombastic ce se vrea fantastic :), polo poate nu e cea mai draguta din clasa dar e cea mai reusita versiune a sa de pana acum.
    VIDEO: Comparativ de clasa mica - VW Polo sau Ford Fiesta?
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel , VW
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău