• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Jack90

  • Membru din 16.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5 in total
  • frumos filmuletul, pana cand au aratat Tribeca...
    VIDEO: Istoria Subaru, rezumata in 4 minute memorabile
  • frumos filmuletul, pana cand au aratat Tribeca...
    VIDEO: Istoria Subaru, rezumata in 4 minute memorabile
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_test_track#Power_Laps Veyron intrece pe circuit un Maserati MC12, un Ferrari Enzo si un Murcielago Superveloce( masini proiectate pentru a fi cat mai rapide pe circuit cu cel putin 600cp). Informati-va inainte de a arunca cu noroi intr-o masina care a impins granitele automobilistice
    Volkswagen va lansa Polo R, versiune sport de 210 CP
  • nu stiu daca ai vazut filmul insa daca l-ai vazut nu ai inteles nimic In film nu este criticat faptul ca se inchide o fabrica, desi se relateaza date care arata impactul inchiderii acelei fabrici (cum ar fi faptul ca pentru fiecare din cele 2200 de locrui de munca pierdute, se vor pierde inca 10000 de locuri de munca ce erau sustinute in mod indirect de fabrica) aceste date sunt relatate in mod obiectiv, critica fiind lasata la latitudinea spectatorului. Dupa cum a si spus unul din angajati : Nu poti spune lucruri urate fata de cineva ce ti-a dat de munca timp de 20 de ani. Este adevarat ca totul tine de eficienta si de raportul venituri/cheltuieli insa la fel de adevarat este ca principalul motor al economiei Americii este consumatorismul, care este strans legat de nivelul de trai al populatiei care este legat de salariul pe care il primesc. GM a mai facut asemenea inchideri de fabrici in anii 90 cand si-a mutat mai multe fabrici in Mexic ruinand economia locala.
    Un documentar despre falimentul GM este nominalizat la Oscar
  • @ posesor de tdi Pana acum nu am cunoscut pe nimeni care, de dragul calitatii de sofer, ar prefera sa intre intr-un copac avand 200km/h decat sa sufere umilinta de a fi salvat de ESP. Suntem oameni si gresim. Cand vorbim cu cel din dreapta nu suntem atenti pe deplin la trafic. cand suntem obositi, suntem mai putin atenti si avem reactiile mai incete. Cand prindem o pata de gheata pe care nu am vazut-o deoarece ne uitam la cel din dreapta si masina are tractiune spate si incepe sa-i fuga spatele in sant sau in contrasens, si atunci suntem oameni. In unele din aceste situatii sistemele de siguranta te pot ajuta sa mentii masina pe sosea si sa nu intri in copaci sau pe contrasens si sa mai iei si viata unor nevinovati si pentru asta, eu zic ca se merita sa pierzi "farmecul" placerii de a conduce care iti aduce titlul de SOFER LA RANG DE MARESAL sau cum mai vrei sa te numesti. Si apropo, acest farmec poate fi recapatat prin apasarea unui buton pe care scrie: ESP OFF. Si legat de reparatiile la soft, exista un aparat care costa sub un milion care reseteaza softul astfel incat nu o sa mai faca figuri. Stiu si eu ce inseamna placerea de a conduce, doar am 19 ani si ma urc cu bucurie in masina, insa in acelasi timp sunt constient ca sunt responsabil si de ceilalti din jurul meu, atat participanti la trafic, cat si copii/nevasta/parinti/matusi/animale de casa (sau ce o-ti mai avea voi) care vor plange dupa voi pentru ca ati preferat sa fiti SOFERI
    VIDEO: Secretele succesului lui VW Golf
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău