• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JeremyClarkson

  • Membru din 06.11.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 7 in total
  • Urat prototip. Nu cred ca trebuie sa fi mare sef la VW Group sa-ti dai seama ca masina asta nu avea un viitor prea stralucit. In orice caz...forma actuala este destul de reusita(personal nu ma dau in vant dupa el). Vreau totusi sa va cer o parere. In 91` Audi lansa la Tokyo Motor Show un prototip numit Avus care arata cam asa: http://audicars.files.wordpress.com/2008/03/audi-avus-quattro.jpeg ,iar Veyron-ul (dupa cum bine stiti) asa: http://cache.jalopnik.com/assets/resources/2008/03/Hermes-Bugatti-Veyron-Geneva.jpg , nu e cam puternica asemanarea? Chiar daca nu sunt similare trebuie tinut cont de 2 aspecte: 1) e vorba de un concept (si daca ar fi sa ne luam dupa concepte Renaultul nu mai arata cum arata acum) si 2) anul in care a aparut Avus. In plus Audi a colaborat strans la construirea Veyron-ului...motorul este facut de ei. Si mai este o asemanare. Avus era construit din aluminiu la exterior, iar in 2007 cei de la Bugatti au lansat Veyron-ul "Pur Sang"...construit din aluminiu si si fibra de carbon biensur.http://www.blogcdn.com/www.luxist.com/media/2009/03/112_frankfurt_motor_show_01zbugatti_veyron_pur_sangleft_side_view.jpg ...cam multe coincidente.
    Asa ar fi trebuit sa arate Bugatti Veyron!
  • Nu sunt fan Opel, dar trebuie sa va contrazic pe cei ce spune-ti ca nu e o masina buna si frumoasa. Am facut de curand un test drive cu ea (din curioazitate mai mult, nu ca mi-as permite-o) si intradevar este o masina care sa merite premii (nu neaparat atatea, dar sa merite cateva). Cei care aveti dubii de ceea ce zic face-ti un test, merita. Cand spunem Insignia nu trebuie va mai ganditi la vechiul Vectra...nu au nimic in comun. Singurul lucru care nu mi-a placut este slaba vizibilitate in luneta si plasticele cam "troznitoare" prin interior, dar ergonomia si design-ul interior sunt la nivel nemtesc. E cam inselatoare la optiuni...acolo trebuie mare atentie la achizitionare..In rest numai de bine, e tot Opel, dar unul mult mai evoluat fata de vechea generatie.
    Opel Insignia, 24 de premii internationale intr-un singur an
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău