• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Jolerto

  • Membru din 11.05.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 435 in total
  • Hai ca chiar pe bune nu te inteleg , sa vii cu exemple concrete din 2005 !
    Ferrari sugereaza ca Massa va ramane la echipa in 2011
  • De 2 ori a abandonat Raikkonen in 2005 si la etapele urmatoare a castigat , una de pe 1. si alta de pe 4 , nu vad aici nici o penalizare de 10 pozitii. Oricum au terminat cu 133 ,respectiv, 112 de puncte , deci tot Alonso a fost mai bun , nu te inteleg , mai bine lasa-l ....dar ciclopul asta de unde a aparut? @ f1kimi stiu acolo am gresit a fost 7 vs 7 victorii dar totusi Raikkonen a avut 1 abandon mai mult decat alonso , prin care putea castiga 10 puncte asta insemnand o diferenta de (21-12) 9 puncte la final , deci....
    Ferrari sugereaza ca Massa va ramane la echipa in 2011
  • La ce te-ai uitat in 2005 frate , nu am auzit de nici o regula care te penaliza cu 10 pozitii dupa o defectiune (lol). Este adevarat ca McLaren a avut masina mai rapida dar dupa cum stim nu e de ajuns , nu-i asa? Alonso a castigat 7 curse ia Raikkonen 6. Kimi a avut 2 abandonuri din cauza defectiunilor tehnice dar si Alonso a abandonat odata... si cine crezi ca a castigat la cursa respectiva... Alonso a fost foarte consistent in 2005 ajungand pe podium de 15 ori din 19. Alonso a castigat ca a fost cel mai bun in 2005 si cam atat... Iar acum nu inteleg tu la ce te-ai gandit cand ai zis prostii despre Massa ? Lasa-ne te rog cu comentarii jalnice ;)
    Ferrari sugereaza ca Massa va ramane la echipa in 2011
  • [cu toate ca nu a dovedit nimic pana acum in fata unui ciclop in "vacanta de forma"] Hai du-te de aici !
    Ferrari sugereaza ca Massa va ramane la echipa in 2011
  • Si inca un lucru , motorul asta s-a dus din cauza faptului ca alonso a avut o poblema cu schimbatorul de viteza , s-a dus fara ambreiaj automatic efectiv pe toata durata cursei respective asta insemnand fortarea (maxim rotatii) motorului in treapta intai , daca nu stiati............................................
    ANALIZA: Ferrari domina topul problemelor de fiabilitate
Pagina
12345...394041...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC -
  • CE MASINI AM MAI CONDUS -
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Nissan GTR
    2. Ford Focus RS
    3. Ferrari FF
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău